خبرهای داغ:
در حاشیه برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر صورت گرفت
تعدادی از مشتریان شرکت «سایپا» در اعتراض به محقق نشدن وعده این شرکت، مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان سمیه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مشکلات خود شدند.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۱۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز(دوشنبه 24 دی ماه) تعدادی از مشتریان شرکت «سایپا» در اعتراض به محقق نشدن وعده این شرکت، مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان سمیه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان به مشکلات خود شدند.

این افراد به محقق نشدن وعده این خودروساز برای تحویل «سیتروئن C3» و «ساندرو استپ وی» اعتراض داشتند.

در پلاکاردهایی که آنها در دست گرفته اند، نشان شرکت های «سیتروئن» و «سایپا» چاپ شده و این جمله نوشته شده است که «پیش فروش به ریال، تحویل به دلار».

در ماه های اخیر به دنبال اعمال تحریم ها و همچنین نوسانات نرخ ارز، تولید خودرو کاهش و قیمت انواع خودرو در بازار افزایش یافت که سبب شد خودروسازان نتوانند در تحویل خودروهای پیش فروش شده به تعهدات خود عمل کنند. در این شرایط خریداران این خودروها نیز ملزم شدند که مابه التفاوت تغییرات نرخ را پرداخت کنند.

بر اساس این گزارش، تجمع اعتراض آمیز مشتریان سایپا در برابر چشمان صدها فعال رسانه ای که در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در حوزه هنری حضور یافته بودند برگزار شد.

تجمع مشتریان سایپا مقابل وزارت صنعت

ارسال نظرات
پر بیننده ها