انتظامی در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر:

بیش از هر چیز به اخلاق رسانه‌ای نیازمندیم

سرپرست سازمان سینمایی گفت: باید اصول اخلاق حرفه‌ای را به هم یادآوری کنیم و یادمان باشد هر فردی عضوی از مجموعه است چنین چیزهایی را رعایت کند. برای مثال ضبط کردن صدا بدون اجازه ممنوع شود و...
کد خبر: ۹۱۰۰۴۱۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسین انتظامی اظهار داشت: از استقبال شما عزیزان از این جشنواره بسیار خوشحالیم. حضرت ابوذر به راستگویی شهره شهر بود و انتخاب این نام برای چنین جشنواره‌ای بر همین اساس بود و ما بیش از هر چیز به اخلاق رسانه‌ای و اخلاق حرفه‌ای نیازمندیم.

سرپرست سازمان سینمایی ادامه داد: باید در همین راستا یکدیگر را یاری کنیم. اصول اخلاق حرفه‌ای را باید به هم یادآوری کنیم و یادمان باشد هر فردی عضوی از مجموعه است چنین چیزهایی را رعایت کند. برای مثال ضبط کردن صدا بدون اجازه ممنوع شود و...

انتظامی اضافه کرد: راستگویی و کامل‌گویی یکی از اصولی‌ترین‌ها در این بخش است که به بنیان‌های اخلاقی جامعه سرمایه‌های اجتماعی و جایگاه هر کدام از ما ممکن است لطمه بزند. همچنین ابوذر عدالت خواه نیز بود.

وی ادامه داد: در روزگار امروز اگر با شفافیت عمل کنیم موفق‌تر خواهیم بود. اگر دستگاه حکومتی مجوزی صادر می‌کند باید ضوابطش را بگوید تا ببینیم ما مشمول آن می شویم یا نه.

وی افزود: از سال گذشته سامانه ای برای دسترسی به اطلاعات راه اندازی شده است. ما در این سامانه داده کاوی کردیم و حدود ۳۰ درصد از این سامانه درخواست اطلاعاتی نیست.

سرپرست سازمان سینمایی در ادامه افزود: برای مثال شما از سامانه قرارداد بسیج رسانه با سالن حوزه هنری را می‌خواهید و برایتان می‌آورد. بسیاری از کارهایمان را از طریق همین سامانه می‌توانیم پیگیری کنیم.

در ادامه این مراسم محسن توسلی خواننده قطعه‌ای را برای اختتامیه جشنواره ابوذر اجرا کرد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار