امام جمعه مرند در جلسه ستاد ۴۰ امین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان، خواستار ارائه عملکرد ۴۰ ساله کشور و استان از سوی مدیران به مردم و نسل جوان شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۰۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  علی نعمت زاده، گفت: دستگاه های اداری که برای دهه فجر برنامه ارائه کرده اند، آن را عملیاتی کنند، باید آستین ها را بالا زده و ۴۰ امین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه تر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر حرکت نکنیم، وضعیت عراق و سوریه در ایران نیز تکرار می شود، تصریح کرد: باید اقدام جدی در ۴۰ امین سالگرد انقلاب اسلامی انجام دهیم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی دستگاه ها باید عملکرد چهار دهه خود را به مردم ارائه کنند اما متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

حجت الاسلام نعمت زاده خاطرنشان کرد: نسل جوان باید بدانند که کجا بوده ایم و کجا رسیده ایم، ما غفلت کرده ایم و دشمن، از ناآگاهی جوانان سوء استفاده می کند.

وی تاکید کرد: عملکرد ۴۰ ساله ایران و آذربایجان شرقی باید از سوی مدیران، استخراج و جمع بندی شده و به مردم تبیین شود تا جامعه تفاوت ها را احساس کند.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به جدیت دشمنی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: مسئولان در بیان عملکرد ۴۰ ساله، تفاوتی بین اصلاح طلبان و اصول گرایان قائل نشوند، کوچک نگاه کردن به عملکرد نظام، نقطه ضعف برخی مسئولان به شمار می رود.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین توجه ویژه به وحدت ملی را ضروری دانست و بیان کرد: باید مردم را نسبت به آینده نظام امیدوار کنیم، در برنامه ها دقت شود که وحدت ملی مورد توجه قرار بگیرد و افرادی به عنوان سخنران انتخاب شوند که نگاه ملی داشته باشند.

حجت الاسلام نعمت زاده حفظ و تقویت وحدت ملی را مساله بسیار مهمی عنوان کرد و اظهار داشت: دعوای شیعه و سنی به ضرر مسلمانان است، نباید با کج سلیقگی برخی صحبت هایی به میان آوریم که علیه انقلاب اسلامی تمام شود، وحدت امروز از نان روز هم برای ما واجب تر است.

وی اذعان داشت: کرامت مردم باید محفوظ باشد، مردم اصل نظام اسلامی هستند و اگر مردم در صحنه نبودند انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و اگر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوه نداشته باشند دشمن جری تر می شود.

امام جمعه مرند در ادامه گفت: جلسات دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در ایام دهه فجر برگزار شود و اگر نیاز به عذرخواهی از مردم باشد انجام خواهیم داد و نباید مردم را پیچاند.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: میز خدمت برخی دستگاه های اداری در دو جمعه مقارن با دهه فجر در نماز جمعه مرند برپا شود تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها