اعطای گواهی معتبر به هنرجویان "جشنواره خلاقیت"

خبرگزاری بسیج: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح جشنواره خلاقیت های هنری زنان در قالب برپایی دوره های آموزشی هدفمند با رویکرد مهارت آموزی و نوآوری خبر داد و گفت: هنرجویان، علاوه بر دریافت رایگان خدمات، امکان حضور در نمایشگاه های هنری و کسب گواهی معتبر آموزشی دارند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۳۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 حجت الاسلام معبودی با بیان این مطلب گفت: مجموعه کارگاه های آموزشی جشنواره خلاقیت های هنری زنان در قالب 4 رشته هنری آغاز شده است و تمامی خدمات آموزشی رایگان به بانوان علاقه مند ارائه می شود.

معبودی با اشاره به اینکه پیش از این نیز کارگاه های آموزش رشته های هنری برای شهروندان برگزار می شده است، افزود: آموزش های مدنظر در طرح جشنواره خلاقیت به صورت هدفمند ارائه می شود و در نهایت اثرات هنری آموزش پذیران در نمایشگاه های هنری که امکان فروش خواهند داشت، ارائه می شود.

وی تمامی خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه شده در طرح جشنواره خلاقیت هنری زنان را رایگان برشمرد و گفت: هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره از موسسه های معتبر آموزشی دریافت می کنند و با کسب امتیاز حمایت از هنرجویان، امکان شرکت در برنامه های آموزشی و نمایشگاه های مراکز تخصصی بانوان و فضاهای فرهنگی را خواهند داشت.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 شهروند خلاق را مهمترین المان شهر خلاق برشمرد و گفت: معیارهای خلاقیت در شهرها و منطقه ها، رشد اقتصادی را باعث می شود و با توجه به رویکرد مدیریت شهری منطقه 20 مبنی بر ری شهر ایرانی اسلامی پیشرو، طرح های موثر در بهبود وضعیت اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این گزارش دوره های چرم دست دوز، ساخت زیور آلات، طراحی و دوخت تخصصی چادر، کار با کاشی شکسته از عناوین دوره های آموزشی جشنواره خلاقیت هنری زنان است که در سراهای محله سرتخت، شهید غیوری و مجموعه شهربانو در حال برگزاری است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار