جانشين فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلات گفت: ملت ایران باید برای حفظ استقلال نظام جمهوری اسلامی با قدرت در مقابل تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۳۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار رسول زیدانلو در نشست بصیرتی چهل سالگی انقلاب اسلامی که با حضور نیروهای پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلات در مسجد این ناحیه برگزار شد به تبیین و تشریح «جایگاه کشور جمهوری اسلامی ایران و شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه»پرداخت.

جانشين فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلات با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی در دوران نهضت جنگل در شمال کشور و قیام رئیسعلی دلواری در جنوب کشور وجود داشته است ولی به دلیل عدم حمایت دولت و نبود رهبری واحد و قوی با شکست مواجهه شد.

سرگرد پاسدار زیدانلو ادامه داد: ملت ایران با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) با الگوگیری از فرهنگ عاشورا در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان بعثی و حامیان ‌آن‌ها مقاومت و ایستادگی کردند و امروز هم کشور به همان مقاومت و ایستادگی نیازمند است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران در شرایط کنونی درگیر جنگ ترکیبی اعم از سایبری، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، تروریستی و بیوتروریسم است، گفت: هدف دشمن از ایجاد جنگ‌های مذکور بر علیه ایران تضعیف اراده و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین برای تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران باید مردم تحریم و جنگ را تحمل کنند.

جانشين فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلات تاکید کرد: دشمنان این انقلاب اسلامی امروزه به هرشیوه‌ای از طریق رسانه‌ها و تبلیغات اعلام می‌کنند که انقلاب ایران چهل سالگی خود را خواهد دید ولی بنابر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)«دشمنان این انقلاب کورخوانده‌اند؛ ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را پر شور جشن خواهد گرفت و این نظام سلطه است که رفتنی خواهد بود.

سرگرد پاسدار زیدانلو در بخش دیگر از سخنانش به علل عقب افتادن کشور ایران در دوران سلطنت قاجار و پهلوی اشاره کرد و افزود: عقب ماندگی کشور ایران از زمان سلطنت شاهان قاجار و پهلوی به دلیل اینکه نسبت به اعمال حرام همچون برپایی جشن‌های عیش و نوش توجه بسیار داشتند، آغاز شد و در همان دوران سربازان وطن در مناطق شمالی قفقاز و سایر مناطق سردسیر از برهنگی و گرسنگی جان مظلومانه جان می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران در دوران قاجار و پهلوی طی فرصت‌های مختلف و معین بر مال و ناموس این کشور تجاوز می‌کردند و در همان دوران بخش وسیعی از خاک این وطن به واسطه قراردادی ننگین از کشور جدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها