با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و مسئول سازمان بسیج هنرمندان؛
خبرگزاری بسیج: مراسم رونمایی از طرح پوستر چهل سال اقتدار،چهل سال افتخار با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین نادری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۲۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان تهران؛ حسین نادری مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان در حاشیه این مراسم گفت: وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ

در آستانه چهلمین بهار آزادی،سالگرد 40سال اقتدار ،40سال افتخار هستیم.به همین مناسبت امروز 24دی ماه شاهد رونمایی پوسترجشنواره های فرهنگی،ادبی وهنری چهل سالگی انقلاب بودیم که دراین پوستر ویژگی های از طرح اسلیمی ختایی استفاده شده و نمادهای آزادی و پیروزی به کار برده شده است.

وی افزود: در 40سالگی انقلاب، سپاه حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) استان تهران چهل جشنواره استانی را در شهرستانهای استان برگزار می کند که از جمله از این 40برنامه چهار جشنواره فرهنگی،ادبی وهنری است که اولین جشنواره،جشنواره سرود(آوای چهل سال افتخار) ، جشنواره تجسمی(نماد اقتدار،افتخار،استقامت،هنرانقلابی) و جشنواره عکس انقلاب(قاب ماندگاری) و جشنواره شعر انقلاب(شب شعر) که موضوعات در این پوستر امروز رونمایی شده است.

 برای اطلاع علاقمندان عرصه های ادبی،فرهنگی وهنری در شهرستانهای استان تهران که به اطلاع همه عزیزان،خوش ذوق ها و هنرمندانی که دراین رشته ها فعالیت دارند ان شاءالله اهم فعالیت هاشان  بخصوص در جشنواره سرود از شب ورود حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی به ایران تا 22بهمن،جشنواره شب شعر هم به همین شکل و داوران ما در شهرستان ها فعالیت ها را رصد می کنند.

جشنواره تجسمی کارهای حجمی،گرافیک،طراحی و نقاشی رو هنرمندان خالق اثر خواهند کرد و در روز 22بهمن همپای راه پیمایی در یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند داد بعد ان شاءالله به دبیرخانه راه خواهد یافت و داوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب وجشن های ما همچنان تداوم دارد افزود: یک هفته نمایشگاه داریم و آئین اختتامیه جشنواره ها برگزار خواهد شد و به برترین ها جوایزی از جمله کمک هزینه سفر زیارتی عتبات و مشهد مقدس و همچنین به 30نفر بعدی هر جشنواره هدیه نقدی،لوح افتخار تقدیم خواهد شد.  

این برنامه در شهرستانهای استان تهران عمومی است یعنی آحاد هنرمندان از قالب شهرستانها شرکت خواهند کردبخصوص در نواحی شهرستانهای استان تهران به همت سازمان بسیج هنرمندان،معاونت فرهنگی واجتماعی،بسیج مساجد ومحلات،بسیج دانش آموزی و کانونهای ما در شهرستانهای نواحی    برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات