خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 72 هزار نفر از رزمایش رزمی بصیرتی ولایت ارومیه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۰۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تقی نجمی در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، بیان کرد: در سال ۹۶ که اعزام اردوهای راهیان نور از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ادامه داشت، ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از هموطنان کشور، زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور بودند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز ۱۰ هزار نفر از جوانان و هم‌استانی‌ها در اردوهای راهیان نور جنوب کشور شرکت کنند که از پیش‌بینی ۱۰ هزار نفری برای سال جاری، ۸ هزار نفر با اتوبوس انتقال خواهند یافت و ۲ هزار نفر نیز به‌صورت خودجوش و خانوادگی شرکت خواهند کرد.

نجمی افزود: در رابطه با اعزام شمال‌غرب سال ۹۷ که ۶ یادمان در استان داریم که در سه قالب اعزام عمومی آحاد مردم، اعزام دانشجویی و دانش‌آموزی است که در این رابطه نیز ۴۷ هزار و ۵۵۴ نفر زائر از یادمان‌های استان بازدید کردند.

وی با اشاره به اجرای نمایش رزمایشی، فرهنگی و بصیرتی با عنوان علمداران ولایت در سال جاری یادآور شد: در این رزمایش نیز بیش از ۷۲ هزار نفر در پادگان حیدرلوی شهید باکری ارومیه حضور داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال نیز میزبانی بیش از ۱۴۶ هزار نفر را داشتیم که از استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، زنجان، قزوین، قم، همدان، یزد، تهران، مرکزی و بسیاری استان‌های دیگر از یادمان‌های استان بازدید به‌عمل آوردند.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی نه فقط ۸ سال بلکه سی و چند سال دفاع مقدس داشته و همچنان ادامه دارد، بیان کرد: راهیان نور، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات