یک کارشناس فنی خودرو سازی گفت: در جنگ دفاع مقدس که ابرقدرت های دنیا هشت سال مقابل ایران بودند جوانان ایرانی با اراده و همتی که داشتند، نگذاشتند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۸۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ عماد کاکاوند طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن در پاسخ به سوالی مبنی بر راه کار عبور از جنگ اقتصادی و نقشه های ظالمانه دشمنان گفت: همه جوانان ایرانی از یک استعدادهای قوی و برتری برخوردار هستند و در حقیقت اگر بخواهند و همت بورزند همه راه کارها را می دانند، اگرچه حمایت های مسئولین آن چنانی نیست و برخی مواقع وجود ندارد ولی اگر بخواهیم می شود.
وی افزود: در برابر نقشه های پیچیده و ظالمانه دشمنان فقط باید جوانان ایرانی اراده کنند و بخواهند، تمام قدرت های دنیا در برابر الگوی جوانان ایرانی حیرت زده هستند.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن تأکید کرد: در جنگ دفاع مقدس که ابرقدرت های دنیا هشت سال مقابل ایران بودند جوانان ایرانی با اراده و همتی که داشتند ،نگذاشتند ذره ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.
وی افزود: امروز هم در جنگ نرم و اقتصادی جوانان ایرانی پتانسیل عبور از مشکلات را داریم ولی باید یک هدایت بخشی توسط سازمان ها و نهادها شکل بگیرد که آنها در راستای رسیدن به هدف هدایت کنند.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن بیان داشت: می می توانیم مستقل باشیم و خودمان برای خودمان باشیم و پیشرفت کنیم و جوانان این پتانسیل را در مقاطع مختلف زمان نشان داده اند.
وی افزود: در طول 40 سال عمر با افتخار انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار زیادی وجود دارد که نمونه آن رشد علمی کشور و صنعت دانشگاه بسیار فوق العاده بوده اند اما ارتباط عملی دانشگاه و صنعت ضعیف است و از حالت تئوری محوری باید خارج شود و باید به صنعتی محور تبدیل بشود.
طراح و ساخت ربات کاوشگر معدن تصریح کرد: متأسفانه این روزها کیفیت پایین در خودرو سازی باعث آسیب های بزرگی شده است و این از بی کیفیتی قطعات استفاده شده نشأت می گیرد که به دلیل عدم تقویت تولید داخلی ما در این بخش به شدت ضعیف هستیم.

ارسال نظرات