با امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و سازمان استاندارد آذربایجان شرقی؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: تفاهم نامه همکاری بین این نهاد و سازمان استاندارد استان با هدف تهیه و تدوین استانداردهای تشویقی برای تولیدات مددحویان تحت حمایت، به خصوص در زمینه فرش دستباف منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۷۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی، افزود: کمک به بهبود فضای کسب و کار مددجویان، کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی روحیه کار و خوداتکایی، همکاری در زمینه تثبیت اشتغال مددجویان و استفاده بهینه از منابع موجود برای گسترش فرهنگ نیکوکاری از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری این نهاد با سازمان استاندارد استان است.              

وی ادامه داد: این تفاهم نامه در 9 ماده و در دو نسخه که هر کدام حکم واحد دارند تهیه و به امضای طرفین رسید و از تاریخ امضا قابل اجرا است.                                                       

کلامی با اشاره به تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم نامه، بیان کرد: ایجاد ساز و کار لازم برای اختصاص غرفه در نمایشگاه های برگزار شده طرفین، همکاری در زمینه های آموزشی، فنی، توانمندسازی و کاریابی و همکاری در برگزاری برنامه های مشترک از جمله روز استاندارد، جشن خودکفایی و نمایشگاه ها از مهم ترین تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم نامه است.     

                                                                                             

ارسال نظرات