مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در یادواره شهید محمد زعیمکار،عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم بعنوان پدر موشکی ایران شناخته شده، کسی بود که تمام وقتش را برای تولید موشک های نقطه زن برای دفاع از نظام اسلامی گذاشت اما متاسفانه امروز، افرادی این لقب پدر موشکی را به کسی دیگر دادند.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۲۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان در یادواره شهید محمد زعیمکار که به مناسبت سالگرد این شهید بزرگوار در مسجد صاحب الزمان روستای اسلام آباد برگزار شد اظهار کرد: جز فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت داشتن، چیزی دیگری نمی تواند یک انسان را به جایی برساند که جان خودش را در طبقی از اخلاص بگذارد و در راه خدا فدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان با بیان اینکه شهداء این مرز و بوم نگذاشتند برچم امام زمانشان بر زمین بیافتد افزود: قریب به 62 رزمنده از همین روستای اسلام آباد رودان به جبهه هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند و عده ای با افتخار به میهن برگشتند و عده دیگر به فیض شهادت نائل شدند و این اسناد افتخار روستای اسلام آباد در دفاع از نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

شمس ادامه داد: وصیت نامه شهدا را اگر مطالعه کنیم همه شهدا ما قریب به اتقاق، در پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کردند و همه ما را به این امر مهم دعوت کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از شهداء، متاسفانه افرادی هستند که مناسب حقیقی شهداء را غضب کردند تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم بعنوان پدر موشکی ایران شناخته شده، کسی بود که تمام وقتش را برای تولید موشک های نقطه زن برای دفاع از نظام اسلامی گذاشت اما متاسفانه امروز، افرادی این لقب پدر موشکی را به کسی دیگر دادند.

شمس همچنین گفت: عده ای متاسفانه در این کشور مانند زالو به جان این انقلاب افتادند و در مقابل نظام اسلامی قدعلم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان اضافه کرد: شهداء ما هرآنچه داشتند گذاشتند و رفتند تا این انقلاب زنده بماند و اگر کسی بی توجهی نسبت به شهدا و خانوادهایشان کند لقب کمتر از خائن را نمی توانیم بدهیم.

وی با اشاره به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا نسبت به کشورمان اظهار کرد: ترامپ گفته بود این تحریم ها بی سابقه ترین تحریم های بر علیه ایران است، مقام معظم رهبری هم در جواب این بی خرد و بی عقل، گفتند: شکست شما هم بی سابقه ترین شکست ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهداء آبروی این نظام اسلامی هستند خاطرنشان کرد: عزت کشور ما از دیپلماسی و مذاکره نیست بلکه از خون شهدا است که به ما آبرو دادند و خون شهید هیچ وقت کهنه نخواهد شد.

ارسال نظرات