بیش از ۱۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی توسط معاونت اطلاعات سپاه ناحیه چالوس کشف شد و با حضور مسئولین شهرستان فرمانده سپاه، حفاظت اطلاعات، نماینده دادگستری، نماینده دادستان و مسؤل امربه معروف و نهی از منکر در محوطه پادگان شهید رجایی سابق با دستگاه غلطک شهرداری امحا شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۲۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ بیش از ۱۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی توسط معاونت اطلاعات سپاه ناحیه چالوس کشف شد و با حضور مسئولین شهرستان فرمانده سپاه، حفاظت اطلاعات، نماینده دادگستری، نماینده دادستان و مسؤل امربه معروف و نهی از منکر در محوطه پادگان شهید رجایی سابق با دستگاه غلطک شهرداری امحا شد.
سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه چالوس در برنامه امحای مشروبات گفت :این مشروبات الکلی درسال ۹۷ در طی گشت های عملیاتی و اطلاعاتی توسط نیروهای بسیجی شهرستان از بعضی از خودروها که حامل مشروبات بودند و بعضی نیز با حکم قضایی از خانه هایی که در حال ساخت بودند کشف شد.

وی بخشی از وظایف سپاه را هم در راستای فرهنگی و هم در حوزه امنیتی دانست وخاطر نشان کرد ؛ سپاه ناحیه مقاومت بسیج باید هم حواسش به امنیت داخل باشد و مرزهای کشور و هم به امنیت جوانان عزیز کشورمان باشد و این جزء رسالت سپاه و بسیج است . سرهنگ عسکری افزود ؛سپاه ناحیه چالوس با گشت های عملیاتی محله محور و گشت های اطلاعاتی که توسط تیم های اطلاعاتی تا پاسی از شب و گاها تا وقت نماز صبح در حال گشت های عملیاتی هستند تمام حرکات دشمنان نظام را زیر نظر دارد و عکس العمل به موقع را از خود نشان می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها