خبرهای داغ:
مسئول امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دوره آموزشی ضابطین امر به معروف و نهی از منکر به منظور استفاده از ظرفیت بسیج برای برخورد قانونی کردن با منکرات رایج در جامعه به مدت دو روز در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۰۲۱۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

چهکندی مسئول امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: دوره آموزشی ضابطین امر به معروف و نهی از منکر بسیج به مدت 2 روز امروز و فردا 24 و 25 دی ماه در بیرجند برگزار می شود.

وی عنوان داشت: قریب به 300نفر از سطح پایگاه ها و حوزه محلات برای شرکت در این دوره فراخوانی شدند که قبلاً این نیروها ارزیابی و تأیید شده اند و از بهترین ها هستند.

چهکندی اضافه کرد: بسیجیان از شهرستان بیرجند به صورت حضوری و از شهرستانهای دیگر از طریق ویدئو کنفرانس در این دوره آموزشی شرکت می کنند و اساتید این کلاس ها،  کارشناسانی از دادستانی و نیروی انتظامی هستند.

وی بیان داشت: بعد از اینکه این افراد در این دوره قبول شوند، مراحل قانونی و گزینش آنان طی شود و تأییده مکتبی اخذ کنند برای آنها کارت ضابطین صادر می شود و به عنوان ضابط خاص دادگستری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به کارگیری می شوند.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: تعداد 200 نفر خروجی این طرح است که در شهرستان بیرجند 100 نفر خواهر و مابقی برادر هستند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح گشت تیم ها و تذکر لسانی برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری اقدامات خوبی صورت گرفته است اما از این به بعد به دلیل کسرت منکرات رواج یافته در جامعه برخی موارد نیاز به تذکر قانونی دارد.

چهکندی اظهار داشت: بنا داریم از ظرفیت بسیج برای برخورد قانونی کردن با منکرات رایج در جامعه استفاده کنیم که امروز بیشترین منکرات از جمله مواد مخدر و فسادهای اخلاقی هستند.

وی ابراز داشت: بخشی از نیروهای جذب شده از ادارات و سازمانها هستند و ممکن است به منظور اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات بکارگیری شوند.  

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها