خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: امروز دشمن در راستای عوض کردن جای جلاد و شهید در اتاقهای فکر خود در حال برنامه ریزی است و با ترفند های خود برای جوانان طرح و برنامه دارد و لزوم هوشیاری بیشتر جوانان و پیشکسوتان ایثار و شهادت را در آگاهی دادن به جامعه میطلبد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۶۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ۱۱۰ نفر از خانواده های ایثار و شهادت شهرستان شاهرود توفیق حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور را پیدا کردند.
این کاروان به منظور پاسداشت سالروز ۴۰ شهید هفت تپه و تجدید عهد و میثاق با آرمانهای امام و رهبری و شهدا از شهرستان شاهرود در مناطق عملیاتی جنوب کشور در اردوی راهیان نور جنوب کشور حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام قندهاری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در جمع پیشکسوتان ایثار و شهادت در اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان داشت:یکی از مقدس ترین مکانهای کشور ما که حرم شریف امام رضا(ع)است در نظام گذشته در دست کثیف ترین انسانهای روی زمین بود که از هدایا و نذورات حرم شریف بهره میبردند ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز مدیریت این مکان شریف به  دستان مدیران دلسوز نظام وانقلاب است .
وی تصریح  کرد: امروز سرزمین  راهیان نور کشور که از وجود خون مطهر شهدا رنگین است دارای طهارت و پاکی خاص خود است و ما باید قدر این سرزمین و نعمتهایش که همانا ولایت است را بدانیم،امروز برای هدف خاصی به این سفر معنوی آمده ایم،شناساندن نعمت ولایت و امنیت حاصل از خون شهیدان به جامعه بر عهده ماست،شناساندن مناطق مختلف خاک مناطق جنگی کشور و ابعاد شخصیتی شهدای ما به دنیا وظیفه ای مهم است که بر عهده ماست.
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تاکید کرد: امروز دشمن در راستای عوض کردن جای جلاد و شهید در اتاقهای فکر خود در حال برنامه ریزی است و با ترفند های خود برای جوانان طرح و برنامه دارد و لزوم هوشیاری بیشتر جوانان و پیشکسوتان ایثار و شهادت را در آگاهی دادن به جامعه میطلبد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها