حجت الاسلام رضایی در جمع کارکنان سپاه فارسان گفت: ایستادن پای آرمان های انقلاب و تلاش جهت تحقق اهداف الهی ویژگی بارز شهداست.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۵۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمائی تبیینی - ترویجی، فرهنگ نهادی با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه الزهرا سلام الله علیها سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فارسان در این گردهمایی گفت: فرهنگِ نهادِ مقدسِ سپاه همان فرهنگ اصیل اسلام یعنی فرهنگ و سیره پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلام) و ائمه اطهار (علیهم السلام) است، كه با دستان مبارك امام خمینی (ره) پی ریزی شد و تاكنون با توسل به این فرهنگ توانسته است در مقابل هجمه های بی امان دشمنان اسلام، مقاومت کند.

حجت الاسلام مسلم رضائی در ادامه به فرهنگ توسل به ائمه (علیهم السلام) و امامزادگان اشاره و بیان كرد: در فرهنگ ما شیعیان توسل به ائمه اطهار و معصومین و بزرگان دین بسیار توصیه شده است و حتی به وضوح می توان دید که رهبر و مقتدای ما حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در اكثر سفرهای خود به استان ها و شهرستان ها از دور افتاده ترین امامزادگان نیز زیارت می كند و این امر بیانگر اهمیت و تاثیر مثبت زیارت قبور متبرکه شهدا و امام زادگان است.

حجت الاسلام رضائی به فرهنگ حاکم بر سازمان سپاه اشاره کرد و گفت: ایستادن پای آرمان های انقلاب و حرکت در مسیر تحقق اهداف الهی کاری بود که شهدا کردند و ویژگی بارز شهدا می باشد، که امروز نیز در سپاه شهدا به عنوان الگوهای برتر معرفی می شوند و از پاسداران انتظار می رود که کاری شهدایی بکنند.

وی تصریح کرد: فرهنگ حاکم بر سازمان سپاه، یک فرهنگ معنوی و دینی است و از همه ما گرایش به اخلاق انسانی و ارزش های ناب اسلامی را می خواهند.

رضایی گفت: تبعیت از موازین اسلامی و قرآنی انتظار همگانی از پاسداران انقلاب است. اعتقاد به عدالت الهی و دانستن آنکه هیچ کسی از درگاه عدالت و میزان او برحذر وبه دور نخواهد بود، می تواند فرهنگ شهادت و ایثارگری و ازخود گذشتگی و درنهایت فرهنگ سازمانی را که نشات گرفته از آموزه های دین مبین اسلام می باشد در وجود همه ما نهادینه نماید.

 

ارسال نظرات