خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار بسیج نیوز خوزستان درشوشترهمزمان با فرارسیدن ولادت بزرگ پرستار عالم حضرت زینب کبری(ص) وروز پرستار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر پیام تبریکی به همین مناسبت به همه پرستاران وبخصوص پرستاران زحمت کش وخدوم شهرستان شوشترارسال نمودند.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۴۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده: در بخشی از پیام خود حضرت زینب کبری(ص) را الگوی بارزهمه پرستاران دانسته اند وخاطرنشان کردند که عظمت وشرافت پرستارهمین بس که حضرت زینب کبری(ص)مدتی از عمر پرخیر وبرکت خود را صرف پرستاری ونگهداری از کودکان بی سرپرست وبیماران نمودند.
فرمانده سپاه شوشتر درادامه یکی از وظایف پرستاران را برآوردن نیازهای فوری بیماران دانسته اند وخاطرنشان کردند که موضوع پرستاری در اسلام بسیار سفارس شده است وپیشوایان معصوم ما برا آن تاکید فراوان داشته اند.
سرهنگ نیسی زاده افزودند که پرستاران از صبورترین وزحتمکش ترین قشرجامعه می باشند،شبهای را که تاصبح بربالین بیماران ونیازمندان به مراقب می گذارند وتوقعی هم ندارندکه اجر آنچنانی برای این همه زحمت وازخودگذشتگی شان به آنها بدهند.ایشان در پایان با تبریک روز پرستار به همه پرستاران ودست اندرکاران عرصه سلامت جامعه وبخصوص پرستاران درمراکز درمانی شهرستان شوشتر وعرض خسته نباشید به همه آنها از خداوند بزرگ آرزوی توفیق وسرافرازی این قشر عزیز وزحمت کش را خواستارشدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها