خبرهای داغ:
با همت گروه جهادی هندیجان صورت گرفت

توزیع بسته های مواد غذایی به نیازمندان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از اهداء دو دستگاه لوازم گرمایشی آبگرم کن همراه با بیش از ۸۰بسته مواد غذایی شامل برنج ، روغن، شکر و حبوبات به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با مشارکت جمعی از خیرین و گروه جهادی شهید گشتیل در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

بسیجی محمد حسین عنانات پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با تلاش و پیگیری گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل مستقر در یادمان شهدای گمنام از ابتدای سال جاری تا کنون تعدادی از خانه های محرومین شهرستان هندیجان بازسازی و تعمیر شده اند و تعدادی سرویس های بهداشتی احداث شده است.

وی افزود : کمک به محرومین بصورت نقدی و غیر نقدی با مشارکت خیرین و میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید گشتیل هر ماه یکبار انجام می گیرد که بخشی از کمک هادرمراسمات ملی و مذهبی برای نیازمندان و بی سرپرستان در قالب بسته های مواد غذایی توزیع می شوند.

وی بابیان توزیع نذورات در مراسم حضرت زینب (س) گفت: با مشارکت خیرین هندیجان نذوراتی در میان خانواده های بی بضاعت به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) توزیع شدند که موجب رضایتمندی محرومان شد و طبق لیست به این افراد کمک خواهد شد .

عنانات مسئول گروه جهادی شهیدنصرالله گشتیل عنوان کرد : با پیگیری و شناسایی افراد بیمار نیازمند شهرستان هندیجان کمک هزینه تامین دارو های تخصصی تهیه و در اختیار بیماران قرار گرفته شد .

وی بااشاره به همکاری بیشتر مردم خیر در سطح شهرستان بیان کرد: از همه خیرین شهرستان دعوت می شود برای کمک رسانی بیشتر به محرومین همکاری داشته باشند تا در این هوای سرد دچار مشکل نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها