در دانشگاه علوم پزشکی شاهرودصورت گرفت؛

تجلیل از ۴۰ پرستار نمونه درشاهرود

از ۴۰ پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۲۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
تجلیل از ۴۰ پرستار نمونه درشاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار باحضور ریاست دانشگاه، نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندارشاهرود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، رییس نظام پرستاری شاهرود، پرستاران، سرپرستاران، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه وجمعی ازمدیران شهرستان در تالار پور سینا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار و در پایان از ۴۰ پرستار نمونه کشوری وشهرستانی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این آیین سالروز میلاد ستاره درخشان آسمان مهر و عاطفه حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همکاران عزیز پرستار؛ که فداکارانه آلام دردمندان را التیام می‌بخشند و با مراقبت علمی و هنرمندانه خویش پویایی حیات و نشاط زندگی را به بیماران رنجور هدیه می‌کنند تبریک عرض نمود.
چمن افزود: بر خود و همه مسولین و متولیان نظام سلامت تلاش بیش از پیش در جهت تامین نیازمندی‌های معنوی و مادی جامعه پرستاری را فرض می‌دانم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: رسیدگی به امور پرستاری یک اولویت است و هر آنچه در اختیار دانشگاه باشد برای گروه پرستاری انجام می‌شود.
وی در توصیف اهمیت جایگاه پرستاری گفت: محیط دانشگاه تابع تعهد و رفتار حرفه‌ای است، هرکسی که با بیمار و همراه او سروکار دارد بدون تعهد نمی‌تواند بهترین خدمت را ارائه کند، بدون حس نوع‌دوستی، درست‌کاری و وظیفه‌شناسی نمی‌توان به‌درستی کار‌ها را انجام داد.
دکتر حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مجلس با دولت در راستای رفع مشکلات چه درزمینه بهداشت و درمان و چه در سایر زمینه‌ها همراه است، تأکید کرد: هر طرحی که دولت بودجه آن را نیز دیده بود و در مجلس آورد، مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت و حتی در مواردی اگر دولت طرحی را بااعتباری بالغ‌بر آنچه پیش‌بینی می‌شد عنوان می‌کرد بازهم ما از محل دیگری تأمین آن را در نظر گرفته و ابلاغ آن را اعلام می‌کردیم
گفتنی است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۰ پرستار نمونه کشوری وشهرستانیبا اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد
اجرای میان پرده موسیقی، نمایش کلیپ، برگزاری مسابقه از جمله برنامه‌های پایان بخش این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار