معاون هماهنگ کننده در دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:
نشست عناصر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در حوزه‌های مقاومت با سخنرانی معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۱۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ علیزاده در این جلسه گفت: قرار نیست با داشتن رابطه با آمریکا همه مشکلات ما حل شود. بعضی از افراد مغرض این شبهه را مطرح می‌کنند که تا کی باید شعار مرگ بر آمریکا را باید سر داد و تا کی باید با آمریکا دشمنی کرد؛ سؤال ما از این افراد این است که اگر ما شعار مرگ بر آمریکا نگوییم همه مشکلات ما حل خواهد شد یا ریشه مشکلات ما در جایی دیگری است. آیا ما در زمان حکومت پنجاه ساله پهلوی که مرگ بر آمریکا نمی‌گفتیم و با آمریکا رابطه حسنه‌ای داشتیم، هیچ مشکلی نداشتیم؟!
وی افزود:زمانی آمریکائی‌ها در کشور ما شصت هزار نیرو و مستشار نظامی داشتند، ولی الان که این جایگاه را از دست داده اند ناراحتند و دوباره تلاش می‌کنند تا این جایگاه را بدست آورند و این را بدانید تا ما در تمام زمینه‌ها مطیع امر آن‌ها نشویم آن‌ها دست بردار نیستند و این نصّ آیه قرآن است: «وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» و یهودیان و مسیحیان هرگز از تو خشنود نخواهند شد مگر آنکه از آیین آن‌ها پیروی کنی.
وی همچنین اذعان کرد:دشمن با تمام قوا تلاش می‌کند تا ارزش ها‌ی ما با هجمه‌های فرهنگی از بین ببرد که ما باید حواسمان جمع باشد و در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن روشنگری کنیم.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات