معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم؛
میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم در جلسه کاهش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: بلای خانمان سوز اعتیاد محدود به فرد نیست بلکه آثار نامطلوب و مخرب این معضل شوم اجتماعی، بدنه جامعه را تضعیف می کند.
کد خبر: ۹۱۰۰۱۱۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه کاهش آسیب های اجتماعی، با حضور میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم، فرمانده ناحیه خاتم و سایرمسئولین مربوطه در خصوص پیرامون مسائل ومشکلات فرهنگی محله شهدای هادی آبادهرات در اداره بهزیستی برگزارشد.
در این جلسه ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، رئیس اداره بهزیستی، رئیس کمیته امداد، مسئول کمپ ترک اعتیاد و سایر مسئولین مربوطه از اقدامات صورت گرفته در محله شهدای هادی آباد گزارشی ارائه کردند.
در ادامه نیز  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم خاطر نشان کرد: محله شهدای هادی آباد یکی ازمناطق شهری درمعرض آسیب است که ازیکسال گذشته تاکنون  اقدامات قابل توجهی باتوجه تشکیل تعداد6 کارگروه در زمینه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی،بهداشتی وعمرانی با همکاری ادارات ونهاد های شهرستان انجام و درحال انجام است.
میربهبودی در ادامه اشاره ای به معضل اعتیاد کرد و با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تعداد بیش از 20 نفر از معتادین محله شهدای هادی آباد شناسایی و با همکاری ادارت و سپاه به کمپ معرفی و درمان شده اند خاطر نشان کرد: برای مقابله با معضل اعتیاد می بایست همه مردم و مسئولین در کنار یکدیگر، با احساس تعهد و مسئولیت پذیری همکاری کنند تا بتوانیم جامعه ای سالم داشته باشیم.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار خاتم همچنین تصریح کرد: بلای خانمان سوز اعتیاد محدود به فرد نیست بلکه آثار نامطلوب و مخرب این معضل شوم اجتماعی، بدنه جامعه را تضعیف می کند.
میربهبودی درپایان ازتعامل وهم افزایی ادارات مربوط تقدیر وتشکرنمود و خواستار استمرار این فعالیت ها شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات