پیرجاهد گفت: با احداث بیمارستان صحرایی از ابتدای سال تاکنون بسیج سازندگی استان اردبیل به بیش از 4 هزار نفر در سطح استان اردبیل خدمات ویزیت و غربالگری رایگان ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۶۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به برگزاری طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل اشاره کرد و گفت: با احداث بیمارستان صحرایی از ابتدای سال تاکنون بسیج سازندگی استان اردبیل به بیش از 4 هزار نفر در سطح استان اردبیل خدمات ویزیت و غربالگری رایگان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی تاکنون در دو مرحله و در دو بخش از مناطق محروم استان اردبیل راه‌اندازی شده است؛ همچنین  تیم‌های پزشکی متخصص در بخش‌های مختلف در این مراکز اقدام به ارائه خدمات به صورت تخصصی می‌کنند و تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به فعالیت 6 تیم پرشک متخصص و عمومی در قالب طرح امدادی شهدای مدافع حرم عنوان کرد: این تیم‌های پزشکی در بخش‌های مختلف اقدام به ویزیت رایگان مراجعان و بیماران می‌کنند و تلاش می‌کنیم تا شاهد توسعه و گسترش ارائه این خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مرحوم استان باشیم.

ارسال نظرات