خبرهای داغ:
فرماندهی و مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه شاهرود با خانواده جانباز فرهنگی کاظم مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۰۰۵۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به اتفاق مسئول کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان با جانباز فرهنگی و فرمانده دوران دفاع مقدس حاج کاظم مقدس دیدار کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار جواد عبیری با ابراز خرسندی از حضور در منزل این جانباز دفاع مقدس بر مدیون بودن همه ملت ایران به شهدا و جانبازان دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اگر رشادت ها و ایثارگری های شما عزیزان و خانواده های شما نبود امروز معلوم نبود ما در چه موقعیتی بودیم و شاهد این امر کشورهای اطراف ما که همه دارای بحران های مختلفی هستند.
وی با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران در راه خدمت به جامعه بر تداوم راه شهدا و ایثارگران تا تحقق تمدن بزرگ اسلامی تاکید کرد.
حاج کاظم مقدس نیز در این دیدار با ابراز تشکر با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، این دوران را دورانی درس آموز و انسان ساز برشمرد و تاکید کرد: باید به فرموده رهبر انقلاب گنج های پنهان این حادثه عظیم را استخراج و به نسل های بعد انتقال دهیم و در این انتقال صداقت و امانت را رعایت و تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت در برابر تهدیدات دشمنان مانند سدی در جامعه و نیل جوان حفظ حراست نماید.
در این دیدار هدیه ای به خانواده این جانباز فرهنگی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها