مصطفی برزگر
فرماندار ملکشاهی گفت: سهمیه شهرستان در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در سال نخست ۱۵۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه کارگروه اشتغال ویژه طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان ملکشاهی با حضور فرماندار ملکشاهی، مسئولان بنیاد مستضعفان، بانک سینا و مدیران اجرایی شهرستان ملکشاهی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی در این جلسه گفت: همه ظرفیتهای شهرستان باید برای تحقق اشتغال و تولید و ارتقاء معیشت مردم بسیج شود.

وی ضمن اعلام همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان گفت: از سرمایه گذاران خرد تا کلان در قالب این طرح حمایت جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار ملکشاهی با اعلام اینکه سهمیه شهرستان در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان در سال نخست ۱۵۰میلیارد ریال است گفت: با رایزنی های صورت گرفته و جهت استفاده عموم کف تسهیلات از ۳۰۰میلیون به ۱۰میلیون تومان تا حداکثر۲ میلیارد تومان با اولویت سرمایه گذاری در مناطق روستایی به متقاضیان پرداخت می شود.

تاسمه اولویت واگذاری تسهیلات در قالب طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی را طرح های کارآفرینی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این برنامه ارتقاء وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی شهرستان در بلند مدت است.

 

ارسال نظرات