خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: مشارکت همه دستگاه‌ها در راهیان نور تحقق یابد.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۶۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم علی‌نژاد در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، با اشاره به اینکه طی نوروز سال ۹۷، یک هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، بیان کرد: تابستان سال ۹۷ نیز حدود ۳۲۰۰ نفر به راهیان نور شمال غرب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینگه اگر هزینه‌های لازم به‌موقع و بیشتر از سال گذشته واگذار شود، درخواست‌کننده بیشتر خواهد بود، بیان کرد: طی سال جاری در میزبانی شمالغرب نیز ۱۵ هزار نفر در شهرستان ارومیه حضور یافتند.

وی یادآور شد: سال گذشته عدم همکاری دستگاه‌های استان در راهیان نور را شاهد بودیم که برخی صفر درصد و برخی فقط ۵۰ درصد به تعهدات خود عمل کردند و تعهداتی که مصوب شده بود، تحقق نیافت.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه ارومیه، بیشترین اعزام‌کننده راهیان نور استان را دارد، گفت: انتظار داریم همانگونه که به فرمان مقام معظم رهبری تاکید شده، مشارکت همه دستگاه‌ها در راهیان نور تحقق یابد و به تعهدات خود عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پایان افزود: یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ نیز امروز در مسجد لطفعلی‌خان ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات