خبرهای داغ:
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد
مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شناسایی استعدادهای قرآنی در استان ضروری است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۶۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

 سجاد جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از ارومیه اظهار کرد: در جلسه‌ای با اعضای کمیته قرآنی دهه فجر مقرر شد تا سپاه در رابطه با مسابقات قرآن در حوزه قرائت، حفظ و اذان و تمرکز بر مناطق محروم طی دهه فجر، قبل و بعد از آن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان نیز تمامی محافل و مراسم بقاع متبرکه را حمایت و پشتیبانی مالی خواهد کرد، بیان کرد: آموزش و پرورش نیز مسابقات قرآن کریم حفظ و قرائت مرحله شهرستانی را طی دهه فجر برگزار خواهد کرد.

جعفرزاده ادامه داد: فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری نیز فضای فرهنگسراها را در اختیار برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر قرار خواهند داد و از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی نیز حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز طرح شب‌های قرآنی را در کانون‌ها برگزار خواهد کرد، یادآور شد: جشنواره تجلیل از فعالان قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان نیز با همکاری دستگاه‌ها در هر شهرستان برگزار خواهد شد و در شهرهای بزرگ استان ۲ تا ۳ جشنواره و در شهرهای کوچک نیز ۱ جشنواره برگزار می‌شود.

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: برنامه حفظ ۳ جز و بیشتر نیز جهت شناسایی حافظان قرآن و تجلیل از آنان برگزار می‌شود و برای حفظ تخصصی به جلسات و موسسات تخصصی ارجاع داده خواهند شد که با حمایت سازمان ادامه دهند.

وی همچنین از برگزاری جشنواره استعدادهای قرآنی در حوزه قرائت نیز خبر داد و گفت: ۴۰ محفل دانش‌آموزی انس با قرآن نیز برگزار خواهد شد و تمامی قاریان و حافظان از دانش‌آموزان بوده و افراد مستعد شناسایی خواهند شد تا به رده‌های بالاتر ارتقا یابند.

انتهای پیام

ارسال نظرات