خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:

راهیان نور، برشی کوتاه و اثرگذار از دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: راهیان نور، برشی کوتاه و اثرگذار از دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۵۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور جنوب استان، با اشاره به آخرین بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با راهیان نور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، راهیان نور را به‌عنوان فناوری استخراج گنج‌های دفاع مقدس برشمرده‌اند که باید به خوبی استخراج شده و استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور، برشی کوتاه و اثرگذار از دفاع مقدس است، بیان کرد: هیچکس با هر گرایشی، حرف و سخنی نامرتبط در رابطه با دفاع مقدس نمی‌گوید و اگر حرفی پیش می‌آید، از روی مشکلات اقتصادی و تنگناها بوده، ولی همه می‌دانند که اقتدار کشور ما وابسته به دفاع مقدس است.

وحیدی با بیان اینکه طی هشت سال دفاع مقدس با دست خالی جنگیدیم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردیم، گفت: متاسفانه ردیف اعتباری مشخصی برای اردوهای راهیان نور وجود ندارد، امسال سند بالادستی و سند ملی راهیان نور تدوین شده و به وظیفه دستگاه‌ها در رابطه با راهیان نور اشاره شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ادامه داد: دفاع مقدس، یک میثاق ملی بوده و امید است امسال نیز بتوانیم با اعتقاد راسخ، راهیان نور را با عظمت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم و همه زائران از زیارت بامعرفت برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است، افزود: با فرهنگ دفاع مقدس می‌توانیم در مقابل جنگ نرم دشمنان، ایستادگی کرده و هر زائر راهیان نور، خود باید بتواند یک راوی دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات