خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت:

دستاوردهای 40 ساله انقلاب در تمامی حوزه ها اثرگذار است

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه دشمن از قدرت ایران در منطقه هراسان است، گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب در تمامی حوزه ها اثرگذار است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۴۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، سرهنگ فصاحت در نشستی بصیرتی که برای فرهنگیان برگزار شده بود، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، به دستاوردهای مهم و اثرگذاری در حوزه های مختلف دست یافته است.

 وی افزود: تهاجم و ناتوی فرهنگی در قالب تهدید نرم امروز جامعه اسلامی را هدف خود قرار داده و جامعه فرهنگیان و فرهیختگان به عنوان یک سرمایه ملی کشور بایستی در امر تهدیدات از جمله تهاجم فرهنگی یا تهدید نرم هوشیاری لازمه را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ در اصطلاح به باورهای اجتماعی و اخلاقیات جامعه اطلاق می شود، افزود: خورده فرهنگ‌های قومی و نژادی و مذهبی در مقابل جامعه دارای وجه مشترکی هستند که آن وجه مشترک فرهنگ عمومی جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت خاطرنشان کرد: ایران در عرصه سیاسی، فرهنگی، علمی و سایر حوزه ها به یکی از کشورهای صاحب نام تبدیل شده است که برای تداوم این پیشرفت باید آرمان ها و شعارهای انقلاب همواره مورد بازخوانی قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات