خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ًهمه ما باید در برابر آسیب‌های اجتماعی دشمن ایستادگی کنیم و بهترین راه جلوگیری از این آسیب‌ها، گسترش روحیه ایثار و شهادت در میان مردم و به ویژه جوانان است.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۳۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمدرضا هاشمی در گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون که در حسینیه بهشت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به امتیازات و ویژگی‌های شهدای مدافع حرم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: این شهدا، شهدای مدافع از حرم اهل‌بیت (ع) بودند و در غربت به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به نام‌گذاری لشکری به نام حضرت زهرا (س) گفت: شهدای لشکر فاطمیون به تأسی از حضرت زهرا (س) غریبانه به شهادت رسیده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بهترین و با ارزش‌ترین سرمایه هر انسانی را جانش دانست و افزود: افتخار همه ما این بوده که تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) هستیم و اجازه تعرض به حرم حضرت زینب (س) را نداده‌ایم، افتخار همه ما این بوده که با فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ‌شده‌ایم.
هاشمی بیان کرد: در ۱۴۰۰ سال قبل به بهانه‌های مختلف حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند، اما شیعیان عصر حاضر در مسیر اسلام و انقلاب قدم برداشتند و بنابه فرمود: ه امام راحل مردم عصر حاضر بهتر از زمان امیرالمؤمنین (ع) هستند چراکه بهانه‌ای نگرفتند و به دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) رفتند.
وی تأکید کرد: دشمنان ما تحت عنوان اسلام آمریکایی گروه‌های داعش را به جهت مبارزه با فرهنگ تشیع و مقابله با فرهنگ ایثار و شهادت پرورش دادند، اما دیدیم که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) پرداختند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم رمز موفقیت را داشتن روحیه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: اگر دشمن از مسلمانان واقعی هراس دارد به دلیل فرهنگ ایثار و شهادتی است که داریم.
هاشمی با تأکید بر رونق دادن و افزایش روحیه فرهنگ مقاومت در جهان تشیع گفت: اگر ما در سوریه، عراق و افغانستان شاهد سرنگونی داعش و گروه‌های تکفیری هستیم به دلیل همین روحیه فرهنگ مقاومت و شهادت در منطقه است.
وی ترفند دشمن در بین مسلمانان را تفرقه‌افکنی دانست و افزود: ما باید هوشیار بوده و گوش‌به‌فرمان رهبری معظم انقلاب باشیم چراکه عاقبت‌به‌خیری و سربلندی ما درگرو تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر جدی گرفتن آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: همه ما باید در برابر آسیب‌های اجتماعی دشمن ایستادگی کنیم و بهترین راه جلوگیری از این آسیب‌ها، گسترش روحیه ایثار و شهادت در میان مردم و به ویژه جوانان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها