مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران؛
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:با نگاهی به عملکرد شهدا می بینیم که ملاک اصلی انقلاب گری و ولایت مداری در میدان عمل مشخص می شود نه در حرف،همچنان که شهید چمران نیز در نوشته های خود به این مهم اشاره کرده اند.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۲۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان لنگرود، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه  در یادواره 638 شهید شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با تأسی از الگویشان امام حسین(ع)به ندای ولی فقیه زمانشان لبیک گفته و با نثار جان خویش،این انقلاب و نظام را از خطرات مصون و محفوظ نگاه داشتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران اظهار کرد: با نگاهی به عملکرد شهدا می بینیم که ملاک اصلی انقلاب گری و ولایت مداری در میدان عمل مشخص می شود نه در حرف،همچنان که شهید چمران نیز در نوشته های خود به این مهم اشاره کرده اند.

وی افزود: امروزه ما شاهد هستیم که متأسفانه در میان برخی مسئولین و کارگزاران نظام اسلامی حرف هایشان در حمایت از ولایت است ولی در عمل نگاه به بیرون و حمایت از خارجی ها را ملاک رفتار خود قرار می دهند که جای بسی تأسف دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد:ملاک اصلی برای همه باید نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری باشد و با عمل به این سخنان إن شاءالله این نظام و انقلاب را به صاحب اصلی آن که امام زمان(عج)می باشد خواهیم سپرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات