کارشناس مسائل سیاسی گفت: هنرمندان در همه مقاطع انقلاب اسلامی حضوری تاثیر گذار داشته است و می‌توانند در جهت روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان با تولید آثار هنری در زمینه‌های مختلف بیشتر تاثیر گذار باشند.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۱۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ شایان فر کارشناس سیاسی در جمع هنرمندان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج اراک،  نشست‌های روشنگری وبصیرت افزایی در جهت آگاهی نسل جوان را لازم برشمرده گفت: روشنگری و بصیرت افزایی وظیفه مسئولان فرهنگی است، زیرا هنرمندان در همه مقاطع انقلاب اسلامی حضوری تاثیر گذار داشته است و می‌توانند در جهت روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان با تولید آثار هنری در زمینه‌های مختلف بیشتر تاثیر گذار باشند.
این کارشناس سیاسی به جریان نفوذ دشمن اشاره و اظهار داشت: اگر در این مسأله آگاهانه حرکت صورت نگیرد ممکن است دشمن با نفوذ خود منابع ملی- اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور را با خطر مواجه سازند که برهمه افراد جامعه بخصوص هنرمندان لازم است ضمن هوشیاری و بصیرت زمینه نفوذ دشمن را باید از بین ببرند.
وی اضافه کرد: وظیفه ملی و دینی ما است که دسیسه‌های دشمن را برای مردم بازگو کنیم و آن‌ها را از فتنه‌های دشمنان آگاه سازیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود.
وی تصریح کرد: اکنون که نزدیک به چهار دهه از آن حادثه تاریخی و جاودانه پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم غیور و شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی توانسته است در پیروی از ولی امر زمان خود مقام معظم رهبری در برابر تمام ناملایمات و دشمنی‌ها ایستادگی کرده و الگوی پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان ارائه دهد.
در ادامه این نشست، با اشاره به عوامل فتنه ٨٨ اظهار کرد: فتنه و فتنه‌انگیزی از بدو ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده و تنها در رابطه با انقلاب نیست بلکه مشکل اصلی استکبارجهانی با اسلام و هدفش از فتنه‌انگیزی نابودی اسلام و مسلمانان است. واقدامات دشمنان و عوامل داخلی نیزدر ایجاد فتنه ٨٨ در براندازی حاکمیت نظام اسلامی و ولایت فقیه بودکه نقشه ها، برنامه‌ها وتوطئه‌های دشمنان با بصیرت و حضور پرشور مردم عقیم ماند.
شایان فر در این نشست تصریح کرد: تاکنون هیچ کس نتوانسته مانند انقلاب اسلامی ایران کار‌های دینی را در پیش گرفته و به واسطه آن‌ها در برابر ابرقدرت‌های جهان استکبار ایستاده و عرض اندام کند، انقلاب اسلامی با محوریت دینی خود توانست دسیسه‌های دشمن را برملا کرده و فتنه‌های آن‌ها را خنثی کند.
شایان فر یادآور شد:اگر هنرمندان زندگی نامه شهدا را با تولیدات هنری خود به طور عملی در اختیار مردم به ویژه جوانان قرار دهند تحول عظیمی در جامعه اسلامی به وجود می‌آید که هیچ توطئه‌ای از طرف دشمنان نمی‌تواند به آن‌ها صدمه وارد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار