حجت الاسلام شمسی در جمع بسیجیان گفت: آن جایی که ما با اتکا به روحیه بسیجی حرکت کردیم، پیشرفت کردیم.
کد خبر: ۹۰۹۹۹۰۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛عصر روز سه شنبه(18 دی ماه) آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه اسماعیل آباد شهر نگار با حضور سرهنگ پاسدار صمد ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بردسیر و حجت الاسلام شمسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه در مسجد این روستا برگزار شد.

در این مراسم مهدی اکبرزاده به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی گردید و از خدمات برادر بسیجی اصغر اکبرزاده تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام شمسی در جمع بسیجیان گفت: آن جایی که ما با اتکا به روحیه بسیجی حرکت کردیم، پیشرفت کردیم و همواره باید تلاش کنیم تا این روحیه را در خود زنده نگه داریم همانگونه که امام راحل ما تا آخرین لحظه حیات خویش این روحیه را در خود حفظ کرد.

وی افزود:مقام معظم رهبری فرمودند: بسیج دارای مدیریت جهادی است وی ادامه داد: هر کجا که کاری به بسیج سپرده شد بسیج با روحیه جهادی و انقلابی کار را به نحو احسن پیش برد.

حجت الاسلام شمسی بیان کرد: مقام معظم رهبری برای مدیریت جهادی شش ویژگی بیان فرمودند که این ویژگی ها عبارتند از 1.کار 2.تلاش 3.علم 4.محاسبه با خدا 5.تدبیر 6.درایت. وی در ادامه تاکید کرد: اگر مسئولین کشور این شش ویژگی را در کارها پیاده کنند حتما موفق خواهند شد.

شمسی در پایان خطاب به بسیجیان گفت: بسیج مظهر بصیرت، سیاست، یاری و همراهی با ولایت و آماده جهاد در همه عرصه هاست.

ارسال نظرات