خبرهای داغ:
مسئول هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت مراغه با اشاره به هجمه های تبلیغاتی غرب در ناکارامد نشان دادن ارکان نظام اسلامی گفت: تخریب رسانه های معاند علیه سپاه توطئه نظام سلطه برای ضربه زدن به این نهاد انقلابی و مردمی است.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: ایجاد ناامنی و تضعیف چهره تلاشگر و مجاهد سپاه، حرکتی کثیف از سوی آمریکا و غرب است.
وی با انتقاد از برخی سخنان در رسانه ها مبنی بر ممنوعیت فعالیت سپاه در عرصه های مختلف اقتصادی ادامه داد: براساس اصل 147 قانون اساسی، نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج می توانند باتوجه به نیاز دولت، از امکانات خود
برای سازندگی و عمران کشور استفاده کنند.
هاشم پور با بیان اینکه سپاه بدون اجازه دولت در طرح ها مشارکت نمی کند اضافه کرد: بخش مهمی از موفقیت ها در زمینه توسعه زیرساخت های اقتصادی و عمرانی کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه است.
وی گفت: مرتبط دانستن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در جامعه توسط برخی رسانه های معاند، نقشه شومی از سوی نظام سلطه برای ایجاد شکاف در بین مردم و این نهاد انقلابی و خدوم است.
هاشم پور افزود: این گونه راهبردهای وحدت شکن و تفرقه افکنانه در طول سال های اخیر توسط ایادی داخلی و خارجی نظام استکباری هدایت و رهبری می شود.
وی ادامه داد: اکنون به واسطه پشتوانه مردمی و وجود ولایت و رهبری بیشتر از هرزمانی به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی نزدیک شده ایم.
هاشم پور اضافه کرد: راهبردهای آمریکا و غرب در برابر کشورمان هم اکنون در حال افول و روند اقتدار و پیشرفت کشورمان در تمامی عرصه ها در حال اوج گرفتن است.
فرمانده سپاه مراغه نیز در این همایش گفت: هوشیاری در برابر توطئه های نرم و جریان نفوذ رد وضعیت فعلی، نیازمند فرهنگ سازی و آگاه سازی است.
 رضا سامی افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس، صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی را به نسل جوان و اینده درس دادند.

ارسال نظرات