عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی:

هدف اصلی دشمنان فروپاشی نظام است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید واقع‌بین باشیم و به این واقعیت توجه داشته باشیم که مذاکره با غرب هیچ فایده و آورده‌ای برای ملت ایران ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۹۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند که نمی‌شود به امریکا اعتماد کرد، در این ۴۰ سال هم ثابت شده است که واقعا به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و مشخص شد که «امضای کری هم تضمینی ندارد!» و نمی‌شود به قول و وعده این‌ها اعتماد کرد.

غربی‌ها می‌خواهند زمان بخرند تا به ملت ضربه بزنند

وی اظهار داشت: آمریکا و غربی‌ها به دنبال این هستند تا به واسطه برجام و مذاکرات و امثالهم از ما زمان بخرند و ببینند ما در کجا آسیب‌پذیر هستیم تا بر روی ما فشار بیاورند و به ملت ایران ضربه بزنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی افزود: لذا ما باید واقع‌بین باشیم و به این واقعیت توجه داشته باشیم که مذاکره با این‌ها هیچ فایده و آورده‌ای برای ملت ایران ندارد.

حسینی‌کیا تصریح کرد: نباید به بهانه اینکه بخواهیم بگوییم دنیا ما را صلح‌دوست بداند خودمان را گول بزنیم. در واقع همه این را می‌دانند که انرژی هسته‌ای ما صلح‌آمیز است و همه می‌دانند که ما کشور صلح‌طلبی هستیم.

هدف اصلی دشمنان فروپاشی نظام است

وی ادامه داد: منتها آن‌ها اقتدار موشکی و نظامی ما را نمی‌پذیرند و دنبال فروپاشی این نظام هستند که البته این آرزو را در این چهل سال به گور برده‌اند و بعد از این هم به گور خواهند برد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه غربی‌ها دنبال ایجاد تفرقه بین نظام و مردم و از بین بردن وحدت هستند، تأکید کرد: لذا ما در داخل باید برای حل وفصل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنیم و در این زمینه توجه ویژه داشته باشیم تا فشار‌های آن‌ها تأثیری نداشته باشد.

حسینی‌کیا با تأکید بر اینکه به اروپایی‌ها هم همچون آمریکایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند و آن‌ها هم مثل آمریکایی‌ها هستند.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات