خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین :
حجت الاسلام مفیدی کیا گفت:زینب(س) نیز در رنجها زیبایی دیده بود همچنان که پس از شهادت اهل بیتش فرمود ما جز زیبایی چیزی ندیدیم و این نشان از دنیاهای وسیعی بود که وی در پیش روی خود دیده بود و نه تنها در رنجها راحت بود بلکه راحتی در رنجها را به جامعه انتقال داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۹۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا مسوول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشر دوستی که با حضور مسوولان این نهاد در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) بیان کرد: زینب(س) اسوه استقامت و کسی است که با تمام وجود رنجها و مصایب را تحمل کرد و در مقابل این رنجها خم به ابرو نیاورد.
وی گفت:بشر در رنجها آفریده شده و کسی که قرار است در رنجها همراه انسان باشد، مسلما دارای بینش خاصی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد:زینب(س) نیز در رنجها زیبایی دیده بود همچنان که پس از شهادت اهل بیتش فرمود ما جز زیبایی چیزی ندیدیم و این نشان از دنیاهای وسیعی بود که وی در پیش روی خود دیده بود و نه تنها در رنجها راحت بود بلکه راحتی در رنجها را به جامعه انتقال داد.
حجت الاسلام مفیدی کیا عنوان کرد:علم حضرت زینب(س) بشری نیست بلکه به وی وحی شده است.
بشردوستی آدمی شکل نمی گیرد مگر اینکه وصل خدا شود. هلال احمر نیز همین گونه است و سفیران بشردوست در واقع پیام مهربانی را به جهان انتقال می دهند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها