آیین تودیع و معارفه ی مسئول تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۵۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان حجت الاسلام شاهچراغی مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان در جلسه تودیع و معارفه مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و تقدیر از زحمات حجت الاسلام حمیدی نژاد و تبریک به حجت الاسلام طوسی بیان کرد: در این مدت حجت الاسلام حمیدی نژاد آنچه را که در توان داشت به کار گرفت و با اخلاص انجام وظیفه کرد. وی در خصوص حضرت زینب(س) نیز اظهار کرد: حضرت زینب علم خدایی داشت و هر دختری که تربیت اسلامی داشته باشد همانند حضرت زینب(س) می ‌شود؛حضرت زینب(س) زین نهضت عاشورا شد.
وی درخصوص حلقات صالحین نیز گفت: اگر بخواهیم برای حلقه صالحین روایتی را مثال بزنیم مناسب ترین حدیث از حضرت محمد(ص) است که می فرمایند((به طرف باغ های بهشت مسابقه بگذارید))؛ منظور از باغ های بهشت در اینجا می تواند حلقات صالحین باشد؛چراکه این حلقات مرکز خیر،نیکی،ثواب و اخلاص هستند.
وی افزود: ایجاد حلقات صالحین به وسیله سپاه و بسیج یکی از بهترین کارهای سپاه و بسیج است و هر چه بیشتر در این زمینه کار شود باز هم کم است؛بنابراین از حجت الاسلام طوسی،مسئول جدید تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد(عج) انتظار می رود که تمام تلاش خود را در راه تقویت و ارتقای سطح ایمان و اعتقاد جوانان در حلقات صالحین به کار گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حدیثی از امام صادق ادامه داد: امام صادق می فرمایند((انقلاب را آرزو کنید در انقلاب جباران نابود می‌شوند و زمین پاکسازی می‌شود)).در این حدیث منظور از انقلاب،حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است؛ در انقلاب امام عصر است که جباران از بین می روند؛امام خمینی(ره) زمینه ابتدایی را برای ظهور امام زمان(عج)فراهم کردند و این ما هستیم که باید زمینه بیشتری را برای ظهور امام زمان فراهم کنیم.
وی خطاب به ائمه جماعات نیز گفت: امروز که در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم ائمه جماعات باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این مدت به مردم انتقال دهند؛ مردم باید ثمرات انقلاب اسلامی را بدانند و آنها را فراموش نکنند.
حجت‌الاسلام شاهچراغی دو ثمره انقلاب را مهم دانست و ادامه داد: سپاه و اقامه نماز جمعه از مهمترین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها