خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق اصفهان
سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه ی قرن است که خدمات ارزشمندی به همراه داشته است.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۲۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز در جلسه ی برنامه ریزی جهت بزرگداشت دهه ی مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از الطاف خداوند متعال به مردم مسلمان ایران دانست و گفت : همه باید شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

مقواساز در ادامه افزود: به لطف الهی و به برکت خون شهداء و رهبری های الهی حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای عزیز انقلاب ایران در این چهل سال خدمات ارزشمندی داشته است و این خدمات بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: هر چند در طول این چهل سال دشمنان خارجی و داخلی خواستند مردم را به هر قیمتی از این انقلاب و نظام بدبین کنند ولی به لطف خداوند و رهبری های مقتدرانه ی امامین انقلاب نقشه های آنان نقش بر آب گردید و علی رغم توطئه های زیاد از جمله تحریم های گوناگون که از اول انقلاب بوده، تحمیل جنگ هشت ساله، ترورهای متعدد ، آشوب ها و فتنه های زیاد ، مردم انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی باز هم پای انقلاب خود بوده اند و در هیچ شرایطی از ولی فقیه جدا نشده اند.

مقواساز در پایان تصریح کرد دشمنان نظام و ضدانقلاب همیشه تلاش کردند که مردم را از نظام جدا و یأس و  ناامیدی را در جامعه القاء کنند پس وظیفه ی ما به عنوان افسران جنگ نرم این است که در تمامی جلسات و سخنرانی ها خدمات چهل ساله ی انقلاب را تبیین نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها