خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

اجرای پروژه لاین جدید در گردنه اسدآباد نیازمند سرمایه گذار خصوصی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه گردنه اسدآباد یکی از 72هزار پروژه در کشور است، گفت: طی ملاقات صورت گرفته با وزیر راه، ایشان دستوری مبنی بر ایجاد لاین جدید در گردنه اسدآباد دادند اما برای انجام این پروژه حضور سرمایه گذار خصوصی الزامی است.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۲۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اجرای پروژه لاین جدید در گردنه اسدآباد نیازمند سرمایه گذار خصوصیاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد، با اشاره به ناتمام ماندن پروژه تعریض در محور گردنه اسدآباد اظهار کرد: در بازه ی کنونی به علت کمبود اعتبار پیمانکاران به سختی پروژه ای را قبول می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های مالی در اتمام پروژه ها به ارائه مصادقی در این رابطه ا پرداخت و عنوان کرد: پروژه ی آزادراه چهاردولی هم اکنون دارای منابع هست اما پیمانکاری که قصد سرمایه گذاری در این پروژه را داشته باشد وجود ندارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه گردنه اسدآباد یکی از 72هزار پروژه در کشور است، بیان کرد: طی ملاقات صورت گرفته با وزیر راه در هفته های اخیر، ایشان دستوری مبنی بر ایجاد لاین جدید در گردنه اسدآباد دادند اما برای انجام این پروژه حضور سرمایه گذار خصوصی الزامی است.

وی  در رابطه با نصب نیوجرسی در گردنه  یادآور شد: این بحث در تخصص من نیست اما اگر کارشناسان راهداری و پلیس این اقدام را راه حلی برای جلوگیری از حوادث بدانند، آماده هستم رئیس راهداری اسدآباد را به گردنه دعوت کنم تا در این باره تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار