خبرهای داغ:
دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز برای داوری با هیچکس مذاکره نشده است. داوران بعد از برگزاری شورای سیاست گذاری مشخص خواهد شد و من مذاکره با این هنرمندان را تکذیب می کنم.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۱۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم داروغه زاده دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر درخصوص اعتراض کارگردان فیلم قفس"عابدین مهدوی" نسبت به دیده نشدن اثرش توسط هیات انتخاب گفت: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم‌های سینمایی است و هر فیلمی که پروانه ساخت سینمایی داشته باشد می‌تواند در این جشنواره شرکت نماید.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم‌هایی که دارای پروانه ساخت و مجوز هستند می‌توانند فرم جشنواره را پر کرده و در بخش مسابقه شرکت کنند اما فیلم سینمایی " قفس" پروانه ساخت سینمایی نداشته و طبیعتاً ما هم فیلم را قبول نکرده ایم.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره میزبان اهالی رسانه در جشنواره سی‌و هفتم تاکید کرد: به زودی نتیجه نهایی کاخ رسانه‌های جشنواره فیلم فجر مشخص می‌گردد. درباره قیمت بلیت‌های جشنواره فیلم فجر هم هیچ تفاوتی نسبت به سال گذشته نخواهیم داشت و بلیت‌ها با همان رقم قبل فروخته خواهند شد.

وی در مورد تعطیلی دو روزه جشنواره فیلم فجر به مناسب شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: دو روز تعطیلی جشنواره امسال به دلیل مقارن شدن با شهادت حضرت فاطمه (س) به طور کامل تعطیل بوده و جشنواره هیچ برنامه‌جانبی در آن دو روز نخواهد داشت.

داروغه زاده درباره سانس‌های اول جشنواره که به آثار مستند و یا انیمیشن و کوتاه اختصاص یافته گفت: ما نمی‌توانیم رسانه‌ها را مجبور کنیم که کدام فیلم را ببینند و کدام را نگاه نکنند. بالاخره آثار مستند، کوتاه و انیمیشن هم در این جشنواره لحاظ شده اند و ما امیدواریم که رسانه‌ها مانند فیلم‌های سینمایی از این آثار استقبال نمایند.

وی در مورد انتشار اسامی اصغر فرهادی، مجید مجیدی و ابراهیم حاتمی کیا برای داوری جشنواره اذعان کرد: هنوز برای داوری با هیچکس مذاکره نشده است. داوران بعد از برگزاری شورای سیاست گذاری مشخص خواهد شد و من مذاکره با این هنرمندان را تکذیب می‌کنم.

دبیر جشنواره فیلم فجر با اشاره غنای کیفی جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: از نظر من نسبت به سال گذشته ما شاهد حضور بهتر و بیشتر کارگردانان و آثار با کیفیت در جشنواره هستیم و مردم لذت بیشتری از آثار خواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها