عضو شورای شهرکرمان گفت: شهرداری باید به فکر گرمخانه مناسب و شرایط کار متناسب برای کودکان کار باشد و لکه این ننگ از صورت کسانی که با دست های پینه بسته و پاهای خسته کودک کارک چنین رفتاری کردند با اخراج یک نفرپاک نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۰۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  ماه بانو معصوم زاده عضو شورای شهر کرمان در  واکنش به ماجرای جنجالی کودک آزاری در کرمان توسط یکی از کارمندان شهرداری اظهار کرد:  این نحوه دلجویی شهرداری با دادن یک سبد گل به بچه های مظلوم کار که خودشان گل فروش هستند به هیچ عنوان راضی کننده نیست.

 

عضو شورای شهرکرمان افزود: اذهان عمومی به این سادگی این اتفاق تاسف بار را فراموش نمی کند و اخراج کارگر خاطی تنها پاک کردن صورت مسئله است و بهتر است پیمان نامه حقوق کودک رابخوانید.

 

معصوم زاده با بیان اینکه کودکان مظلوم کار به دلیل عدم ایجاد بستر مناسب مجبور به فعالیت اقتصادی هستند، عنوان کرد:  این فعالیت کودکان بر سلامت روانی، اجتماعی، جسمی، شخصیتی و رشد آنها تاثیر گذار است و به دلیل عدم تناسب شغل آن ها و نبودن گرم خانه مناسب در شهر کرمان و فقدان دانش مناسب در مسئولین شهری علیرغم توصیه‌های مکرر شورای شهر کرمان باید شاهد وقایعی باشیم که کل استان از آن متاثر می شود .

 

وی خاطر نشان کرد: بهتر است یک بار دیگر پیمان‌نامه حقوق کودک از دیدگاه اسلام و جامعه جهانی را مطالعه کنیم و فکر گرمخانه مناسب و شرایط کار متناسب برای آنها باشیم و لکه این ننگ از صورت کسانی که با دست های پینه بسته و پاهای خسته کودک کارک چنین رفتاری کردند با اخراج یک نفرپاک نخواهد شد.

 

ارسال نظرات