به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ویزیت رایگان پزشکی در مصلی کرج با شعار (( پوشش همگانی سلامت، همه جا، برای همه ))، شورای دانشجویی نظام پرستاری و نظام پرستاری استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۸۰۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

 به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج، ه همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ویزیت رایگان پزشکی در مصلی کرج با شعار (( پوشش همگانی سلامت، همه جا، برای همه ))، شورای دانشجویی نظام پرستاری و نظام پرستاری استان البرز برگزار شد

 دکتر علی جمال محمدی گفت : با حضور دانشجویان پرستاری، تست قندخون و فشارخون و آموزش های لازم درخصوص بیماری های فشارخون و دیابت توسط شورای دانشجویی نظام پرستاری به صورت ویزیت رایگان از نمازگزاران نمازجمعه مصلی کرج صورت پذیرفت.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری شورای دانشجویی نظام پرستاری و نظام پرستاری استان البرز توانستیم نزدیک به ۱۳۰ نفر از نمازگزاران را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

 دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه دانشجویان پرستاری به انجام ویزیت رایگان و تست قندخون و فشارخون مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در شهرستان کرج و ویژه نمازگزاران شریف با شعار (( پوشش همگانی سلامت، همه جا، برای همه )) برگزار شد.

 وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان از مراجعه کنندگان عزیز تست قند و فشارخون گرفته شد و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دیابت و فشارخون داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه نمازگزاران از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

 دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از شورای دانشجویی نظام پرستاری، نظام پرستاری استان البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات