خبرهای داغ:

رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی صبح امروز با حضور مسوولین استانی در سالن جلسات مدیر عامل هلال احمر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۷۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی صبح امروز با حضور مسوولین استانی در سالن جلسات مدیر عامل هلال احمر قزوین برگزار شد.
مفهوم بشردوستی عبارتست از اصول اخلاقی که مرتبط با نیکوکاری، مهربانی، همدردی و غیره نسبت به همهٔ مردم جهان می‌باشد.
این مفهوم قدمتی به طول تاریخ دارد، ولی وجه اجتماعی و فراگیر آن را می‌توان جدید و تکامل‌یافتهٔ وجه فردی بشردوستی دانست که قدمتش به چند دهه می‌رسد.
سفیران بشردوستی در واقع افرادی هستمد که دارای فن سخنوری بوده و با استفاده از این مهارت می توانند در تمام دنیا پیام رسان جمعیت هلال احمر در ارایه خدمات این جمعیت به اجتماع باشد.
رفتارهایی شبیه تبعیض جنسی، تبعیض‌های قومی و نژادی، طبقه‌بندی اجتماعی، سواستفاده جنسی، تفکیک مذهبی و ملیتی و ... با مفهوم بشردوستی منافات دارد.
افراد بشردوست، انسان‌ها را به صرف همنوع بودنشان پذیرا هستند و معیار دیگری برای کمک به دیگران برای خود قائل نیستند و این دقیقا همان مفهومی است که جمعیت هلال احمر را موظف به ارایه خدمات به اقشار مختلف جامعه و آسیب دیدگان کرده است.
امروز نیز با حضور جوانان جمعیت هلال احمر و مسوولان استانی این مجموعه از پوستر جشنواره کشوری سفیران بشردوستی، جهت برگزاری جشنواره کشوری سفیران بشردوستی رونمایی شد.
گفتنی است این جشنواره در اردیبهشت ماه سال ۹۸ به میزبانی استان قزوین و با حضور استان های دیگر در قزوین برگزار خواهد شد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها