حجت‌الاسلام ستوده با اشاره به اینکه حمایت از ولایت؛ پیام فاطمیه است گفت: تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه، بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۴۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
تقارن چهل سالگی انقلاب با ایام فاطمیه،بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر استان اردبیل که در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باقدرت و اقتدار خاصی پیش خواهد رفت و تقارن آن با ایام فاطمیه، بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب است.

وی ضمن اشاره به همزمان بودن پیروزی چهل سالگی انقلاب با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و ایام فاطمیه تصریح کرد: در این ایام، انقلابی و فاطمی بودن را در کنار هم تبلیغ خواهیم کرد و اندیشه‌های والای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متبلور خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اهداف و مأمویت‌های انقلاب اسلامی در این ایام اشاره و عنوان کرد: این اهداف و مأموریت‌ها به‌عنوان دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم معرفی خواهد شد و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سه گفتمان امام راه حل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری مستقل و از لحاظ اقتدار در کنار کشور‌های قدرتمند جهان معرفی می‌شود، ادامه داد: امروز استکبار به‌ویژه آمریکا تلاش می‌کند حکومت واحدی را درجهان به‌وجود آورد و علت اصلی آن اعتقاد دانشمندان و سیاستمداران آمریکایی به فروپاشی آمریکا در صورت عدم ایجاد حکومت واحد درجهان است.

حجت‌الاسلام ستوده اضافه کرد: در مدیریت واحد جهانی یا باید کشور‌ها تسلیم و یا نابود شوند؛ این در حالی است که کشور ایران هیچگاه دربرابر استکبار تسلیم نشده و شکست نمی‌خورد، بنابراین فرمان فرمانده کل قوا، مقاومت در برابر استکبار است.

وی گفت: پایداری انقلاب اسلامی در مقابل استکبارجهان، پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران اسلامی در عصر فناوری و ارتباطات جهانی، همراهی مردم در عرصه‌های مختلف، واگذاری برخی کار‌های حکومتی به بخش خصوصی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قسمت‌های مختلف، اعم از ورزشی، فرهنگی، هنری، رسانه و صنعت به‌عنوان موضوعات اصلی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل همچنین به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشکیل کمیته قرآنی و برگزاری برنامه‌های شاخص، بررسی نقش روحانیون قبل و بعد از انقلاب، ایجاد نمایشگاه برای نسل جدید انقلاب از جمله جوانان و نوجوانان، حضور زنان فرهیخته به‌عنوان زن در آینه انقلاب اسلامی و تشکل‌های مردم‌نهاد ازجمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات