یک کارشناس مذهبی گفت: هوشیاری و عمل به موقع رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۰۹۹۷۴۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، درزی حرفه، یک کارشناس مذهبی در جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که به همت پایگاه بسیج حضرت زینب (س) سرخه و با حضور بسیجیان و عموم مردم در این پایگاه برگزار شد با اشاره به کرامات و زحمات آن حضرت بعد از واقعه عاشورا اظهار کرد: امام سجاد بعد از بیان خطبه‌های خود در کوفه در مورد حضرت زینب (س) فرمودند: ((ایشان دانشمند بدون آموزگار، عالمه غیر معلّمه، دانشمند بدون استاد هستی موثقه یعنی کسی که حرف و کلامش مورد وثوق است؛ می‌باشند))
وی افزود: صفت دیگر آن حضرت این بود که عارفه در میدان عبودیت و یکه تاز زمان خود بود، خواندن نماز شب و اطاعت پذیری نیز از صفات حضرت زینب (س) بود. ایشان همه این صفات را از حضرت زهرا (س) به ارث بردند. خاطرنشان کرد: صفت دیگر ایشان عالمه است؛ یعنی علم خدادادی که از نبی اکرم (ص)، حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به ایشان رسیده بود؛ فاضله بودن ایشان نیز حکایت از فضل بی شمار دارد و ارزشه‌ای اخلاقی آن حضرت بسیار جلوه گر بود.
درزی حرفه در ادامه با اشاره به انقلاب اسلامی و حوادث دی ماه بیان کرد: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خصوص مسائلی که احتمالاً در آینده با آن روبرو خواهیم شد فرمودند: ((توطئه‌هایی در سال ۹۸ در پیش داریم))؛ یعنی دشمن دست به هرکاری می‌زند تا انقلاب ما را به زوال و نابودی نزدیک کند. باید بدانیم دشمن در فضای مجازی ذائقه ما و مردم ما را رصد و پایش می‌کند؛ بنابراین باید در فضای مجازی به گونه‌ای عمل کنیم که نتواند ذائقه ما و تفکر ما را پایش کند و در سردرگمی باقی بماند.
وی ادامه داد: ما بسیجیان و مردم ولایت مدار نباید به احدی اجازه دهیم تا بخواهد کلام اماممان را خدشه دار کند؛ در کلام رهبرمعظم انقلاب دروغ جای ندارد و ظیفه ما هوشیاری و به موقع عمل کردن به اوامر ایشان است؛ این رمز پیروزی انقلاب در زمان هدایت انقلاب توسط امام خمینی (ره) بود و اگر ما هم آن گونه نباشیم زمین خواهیم خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها