خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان این که اصحاب رسانه قرائت صحیح از انقلاب اسلامی ارائه دهند گفت: راه تداوم و ترویج قرائت صحیح از اسلام ناب و انقلاب در جامعه جهانی، تکیه بر فرهنگ جهاد و شهادت، روحیه خود باوری، داشتن ایمان و صبر در برابر همه مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۲۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته، در بازدید جمعی از خبرنگاران خراسان رضوی از رسانه رسمی حوزه، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ارائه قرائت صحیح از مفهوم انقلاب و اسلام ناب و بیانات امامین انقلاب تأکید کرد  و گفت: اگر انقلاب را به عنوان نسخه ای برای نجات بشریت مردم دنیا اعم از شیعه، سنی، غیر مسلمان، ملحد  و  همه ادیان می دانیم، آیا توانسته ایم فرمول متناسب با فهم و ظرفیت آنها ارائه کنیم؟

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه با بیان این که معتقدیم انقلاب اسلامی نسخه شفاء بخش و نجات دهنده است ادامه داد: وقتی می گوئیم انقلاب چتری فراگیر برای نجات همه انسانها در دنیا است، سؤال این است، فهم ما اصحاب رسانه کشور اسلامی ایران از انقلابی گری اصیل و ناب که امام رضوان الله تعالی علیه قرائت کردند تا چه اندازه است.

وی گفت: بعد از فهم انقلابی گری و انقلابی بودن، برای جذب دلها و تبیین آن در بین همه اقشار مردم دنیا، نیازمند به فرمول بندی و کانالیزه متناسب با فهم و ظرفیت آنها می باشیم.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه گفت: آیا واقعا با این نوع کانالیزه کردن می توانیم معارف انقلاب را برای مخاطبینی ارائه دهیم که مانند جوان ایرانی انقلابی فکر نمی کند و وقتی هم این فرمول و قرائت صحیح امام رضوان الله تعالی علیه از انقلاب و اسلام را گرفت، بگوید سخن به جا و حق و راه نجات است و این همانی بود که مدتها دنبال آن بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته افزود: باید اصحاب رسانه به جایی برسند که با ارائه قرائت صحیح از مفهوم انقلاب گری امام رضوان الله تعالی علیه برای مردم دنیا باعث آرامش و نجات شوند، نه احساس ترس و خطر تا از این طریق انقلابی بودن ارزشی شود که همه به آن افتخار می کنیم.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه گفت: انقلابی بودن ارزش است؛ ولی بین الاذهانی نشده است؛ یعنی اشتراک گذاشته نشده است، طوری که اگر با جوانان نشستیم و از ارزش های انقلابی گفتیم، او عاشق انقلاب اسلامی، شهید باکری ها و مانند کسانی که بی و نام نشان برای ترویج اسلام ناب و انقلاب فعالیت می کنند، شود و خود را فدای اسلام کند، نه فدای سوپر استار برای غیر اسلام و انقلاب.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهارداشت: راه تداوم و ترویج قرائت صحیح از اسلام ناب و انقلاب در جامعه جهانی، عمل به معارف و تعالیم اهل بیت علیهم السلام است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برای ترویج اسلام ناب اصیل و قرائت صحیح انقلاب امام راحل، نباید نگران هیچ رسانه خارجی مانند بی بی سی و... بود، گفت: با وجود رسانه های قدرتمند در دنیا می توانیم مؤثر باشیم یانه؟،‌تجربه نشان داده که دنیا منتظر شنیدن معارف اسلام ناب و اهل بیت(ع) است و حتی پی گیر می باشند تا معارف ناب به آنها برسد.

به گزارش حوزه نیوز، وی افزود: امروز نقش رسانه برای ارائه قرائت صحیح از اسلام ناب و انقلابی بودن بسیار سنگین است و اگر مبانی دینی، معارف ناب اسلام و قرائت صحیح و درست انقلاب در دنیا عرضه شود، قطعا قلب های زیادی از آزادی خواهان و مستضعفان جذب خواهند شد و دلهای زیادی بیدار می شوند و علیه ظلم و استبداد قیام خواهند کرد.

ارسال نظرات