خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه محور گردنه اسدآباد در مسیر اصلی اتصال نقاط مختلف کشور با غرب است، گفت: حل مشکل گردنه و جلوگیری از بروز حوادث نیازمند تلاش نمایندگان مجلس در غرب کشور است.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۲۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

حل مشکل گردنه اسدآباد نیازمند تلاش نمایندگان مجلس در غرب کشورحجت الاسلام  سید موسی حسینی مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد، با اشاره به بروز حوادث مختلف در محور گردنه اسدآباد  بر لزوم ایمن سازی این محور تاکید و بیان کرد:  گردنه اسدآباد به دلیل موقعیت نامناسب موجب بروز حواث مختلف در طی سال می شود که با افزایش ضریب ایمنی این محور حوادث و تصادفات  کاهش خواهد یافت.

وی با انتقاد شدید از بی توجهی مسئولین کشوری و استانی نسبت به حل مشکل این گردنه، افزود: متاسفانه با کوتاهی مسئولین شاهد بروز حوادث ناگوار در این منطقه هستیم؛ 8 سال است  نسبت به حل این مشکل فریاد می زینم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به انجام پروژه تعریض برای ایمن سازی گردنه، تصریح کرد: نصب بلوک های سیمانی و تعریض راه حل خوبی ست اما آیا این دو اقدام در مواقع کولاک و یخبندان کمکی به کاهش حوادث نمی کند.

وی ضمن خواستار از مسئولین در راستای احداث تونل در گردنه اسدآباد عنوان کرد: با این اقدام مشکلات گردنه به صورت دائمی حل خواهد شد.

حسینی مجد به فوت دلخراش مادر باردار اسدابادی در محور گردنه اسد اباد طی هفته گذشته اشاره و بیان کرد: این حادثه دل مردم اسدآباد را به درد آورد.

وی  با بیان اینکه گردنه اسدآباد در مسیر اصلی اتصال نقاط مختلف کشور با غرب است یادآور شد: گردنه اسدآباد به دلیل قرار گرفتن در مسیر کربلا و چند استان غربی کشور  بسیار حائز اهمیت است و این مسیر رامتمایز کرده که برای جلوگیری از بروز حوادث تلاش جمعی نمایندگان مجلس در غرب کشور را برای اصلاح مسیر می طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات