خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 10 عملیات توسط آتش نشانان همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 390 تماس شهروندان با سامانه 125 طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۰۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

انجام 10 عملیات توسط آتش نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22ی ماه، 3عملیات اطفای حریق و7 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی با عنوان اینکه در 22 دی ماه شهروندان 390 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند، افزود : از این تعداد تماس 10مورد منجر به عملیات، 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی،75 تماس اشتباه و متاسفانه 290مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در تشریح عملیات های انجام شده در این تاریخ عنوان کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 3 مورد آتش سوزی سوزی شامل حریق مخروبه در جولان، حریق سطل زباله در میدان پروانه ها و نشت گاز خودرو در آرامگاه بوعلی بوده است

وی اضافه کرد: همچنین 7 مورد عملیات امداد و نجات شامل 2 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در صدف و پیشاهنگی، 4 مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک الوند، شهرک مدنی، کوچه جلالی و پردیس و عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در میدان پروانه ها توسط آتش نشانان به انجام رسید

بیاناتی یاداور شد: تعداد 8 نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش گردیده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار