اعزام بیماران مناطق محروم جهت درمان به اصفهان

سرهنگ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان با بیان اینکه  5 بیمار از مناطق محروم توکل آباد، مهدی آباد، محمدآباد و گنبکی شهرستان ریگان به استان اصفهان اعزام شدند، گفت: این بیماران به دلیل نداشتن امکانات و هزینه درمان با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ریگان و گروه جهادی سید الشهدا به استان اصفهان جهت درمان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۹۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ حجت الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در خصوص اعزام  5 بیمار از مناطق محروم توکل آباد، مهدی آباد، محمدآباد و گنبکی شهرستان ریگان به استان اصفهان ، گفت: این بیماران به دلیل نداشتن امکانات و هزینه درمان با همکاری بسیج سازندگی شهرستان ریگان و گروه جهادی سید الشهدا به استان اصفهان جهت درمان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این 5 بیمار دارای بیماری های فلج که توانایی تکلم خود را نیز از دست داده است، اعصاب، ریه، کلیه، تیروئیدند، افزود: این بیماران بدون هزینه اعزام و در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) استان اصفهان از سوی گروه جهادی سیدالشهدا تحت درمان و عمل جراحی قرار می گیرند و پس از اتمام درمان و بهبودی کامل مرخص می شوند.

سرهنگ پاداش بیان داشت: هزینه اعزام بیماران تا اصفهان و از اصفهان به کرمان به عهده بسج سازندگی ریگان و هزینه درمان این بیماران با گروه جهادی سیدالشهدای استان اصفهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار