خبرهای داغ:
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در غرب کشور بیان کرد:
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در غرب کشور گفت: هرجایی که وحدت اسلامی برقرار بوده هرگز دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا نکرده اند.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۸۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین بیژن سلیمانی عصر امروز در مراسم تقدیر از همسران جانبازان ۷۰ درصد و جمعی از پرستاران قرارگاه جنوب غرب در تالار طوبی اهواز با اشاره به اینکه انقلاب ایران در مقابل مستکبران جهانی بود، اظهار کرد: انقلاب ایران نه اقتصادی بلکه قرآنی بود که با لبیک گفتن مردم به امام راحل این انقلاب دینی و اسلامی رقم خورد.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب به دست مستکبران بود و بیش از ۱۴ هزار مستشار در این کشور حضور داشتند، افزود: ارتش و دولت و نظام طاغوتی کشور ایران تا قبل از انقلاب حتی در مسائل اعتقادی و مذهبی هیچ اختیاری از خودشان نداشتند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در غرب کشور با بیان اینکه امام راحل حکومتی را بر مبنای حکومت اسلامی و رسول الله (ص) در ایران تشکیل دادند، تصریح کرد: مردم ایران عزیزان خود را برای پیروزی انقلاب و پایداری آن در کشور تقدیم کردند و دشمنان در مقابل تلاش های بسیاری برای شکست انقلاب به کار گرفتند که بر این اساس امام راحل فرمودند "حفظ نظام از اوجب واجبات است".

سلیمانی یادآور شد: هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کردند؛ جوانان و حتی نوجوانان برای دفاع از انقلاب اسلامی ایستادگی کردند؛ امروز انقلاب با گذشت از ۴۰ سالگی دیگر بالغ شده و دشمنان از آن می ترسند و با توطئه های روزانه هر روز سنگی جدید جلوی پای کشور می اندازند.

وی عنوان کرد: تحریم، حادثه تروریستی اهواز، جنگ تحمیلی، بیان مسائلی از حقوق بشر، بهانه آمادگی نظامی، موشک و علم هسته ای همه از جمله توطئه های دشمنان ایران هستند که قدرت این کشور را برنمی تابند؛ دشمنان کور خوانده اند و باید بدانند که در مقابل تلاش آنها مردم به خوبی هوشیار هستند.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در غرب کشور با اشاره به اینکه دشمنان راه نفوذ در جامعه اسلامی را می اندازند که آن هم "تفرقه بینداز و حکومت کن" است، گفت: هرجایی که وحدت اسلامی برقرار بوده هرگز دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا نکرده اند.

سلیمانی در پایان با تأکید بر تلاش دشمن برای گرفتن جوانان از کشور بیان کرد: هرچند دشمنان در زمینه مسائل فرهنگی تا حدودی تعدادی از جوانان را از ما گرفته اند ولی هرگز آنطور که باید به اهداف خود دست پیدا نکرده اند، بنابراین باید از این حوزه که آسیب پذیری بیشتر از سایر حوزه ها احساس می شود، مراقبت های بیشتری هم داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها