مجموعه نمایندگی تیپ ۱۲ قائم (عج) با فرماندهی این یگان دیدار کردند
کد خبر: ۹۰۹۹۶۳۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج تیپ ۱۲ قائم (عج) دیدار کارکنان حوزه نمایندگی تیپ ۱۲ قائم (عج) با حمید محمدی، فرمانده جدید این یگان برگزار شد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمن جواد صمیمی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ ضمن معرفی نیرو‌های این رده گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته در بحث فرهنگی وعقیدتی ارائه کرد.
حمید محمدی فرمانده تیپ ۱۲ نیز در اد امه جلسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار نیرو‌های نمایندگی تیپ ۱۲ قائم (عج) این دیدار را نخستین قدم در راه هم افزایی هرچه بهتر دانست.
محمدی در ادامه با اشاره به موضوع معنویت در یگان آن را مهمترین اصل برای حفظ انگیزه‌های نیرو برشمرد و خاطر نشان کرد:دشمنان ما همواره در راه گسترش تسلیحات ونوآوری در این عرصه می‌کوشند در حالی که جوانان ما خود را به قدرت ایمان و خودباوری مسلح می‌کنند و این همان اشتباه محاسباتی دشمن است که نمی‌تواند آن را درک کند.
فرماند ه. تیپ ۱۲ در ادامه با اشاره به موضوع ایمان افزود: در خصوص موضوع نظامی همه مجموعه تیپ باید به سمت بالا بردن توان اعتقادی حرکت کنند؛ چراکه در کنار ایمان سلاح کاربرد نهایی و با کیفیتی خواهد داشت.
فرمانده تیپ ۱۲ در ادامه با اشاره به مظلومیت موضوع امر به معروف ونهی از منکر گفت: بایستی این فریضه را آن چنان که خداوند متعال خواسته تبین کرد واین امر محقق نخواهد شد مگر با عنایت به این موضوع که ما مسلمین آینه یکدیگر باشیم.
محمدی در ادامه با اشاره به موضوع فشار دشمن در عرصه‌های فرهنگی نیز بیان کرد: مجموعه سپاه پاسداران مقتدر‌تر از همیشه در حال پاسداری از ارزش‌ها است و دشمن هم با تمام توان در حال دشمنی است؛ بنابراین باید از پاسداری آنچنان که شایسته نام او است پاسداری کنیم؛ هریک از پاسداران این نظام برای ما ارزشمند هستند وحفظ آن‌ها برای ما بسیار مهم بنابراین دشمن تمام تلاش خود را برای خدشه دار کردن این نام پر صلابت به کار بسته است و ما نیز برای حفظ حریم خود از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.
حمید محمدی همچنین در این دیدار خطاب به امام جمعه موقت سمنان ضمن اشاره به لزوم همکاری صمیمانه بین مجموعه‌های نظام گفت: روشنگری در جامعه در خصوص مسائل کشور راه گشا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها