خبرهای داغ:
درحاشیه جشنواره ابوذر!!!
صادق چگینی خبرنگار بسیج گفت؛ اشتباهی در سیستم رخ داده آقایان راه گم کردند که یکی از ارباب رجوع های میز خدمت گفت: ببخشید میز خدمت کجاست؟ با شنیدن این جمله خنده دوستان خبرنگار فضا را پر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۱۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

ساعت ۸ به همراه دوستان سازمان بسیج رسانه و حسن عابدینی در استانداری مستقر شدیم تا مقدمات تجلیل از رسانه های برتر را برگزار کنیم،

برای پذیرایی و بسته های ویژه جشنواره با استفاده از سورنا و زینب چگینی، آماده سازی بسته های ویژه مراسم و پذیرایی به نحو احسن انجام شد.

محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه هم با جدیت و پشتکار تماس های مکرر و مختلف را پیگیری و صحنه را برای بهتر برگزار شدن پیگیری می کردند. با ورود اسماعیل بخشی خبرنگار بسیج شوخی اهالی رسانه با وی شروع شد که آقا شکنجه نشده شاکی شدی؟ چه بساطیه راه انداختی؟ بخشی با خنده و زبان طنز جواب داد: همین دیگه همیشه مارا اسماعیل بخشی می بینند و آقایان را بابک! همزمانی جلسه میز خدمت با جشنواره ابوذر در استانداری سبب شده بود میهمان میز خدمت که مدیر کل،فرماندار، بخشداران بودند صحنه جالبی را رقم زدند، اشتباها به سالن جشنواره می آمدند و برای دوستان خبرنگار جای سوال بود که این حجم از مدیرکل، فرمانداران، مسئول برای استقبال از جشنواره ابوذر بی نظیر بوده و سابقه نداشته است، صادق چگینی خبرنگار بسیج گفت؛ اشتباهی در سیستم رخ داده آقایان راه گمکردند که یکی از ارباب رجوع های میز خدمت گفت: ببخشید میز خدمت کجاست؟ با شنیدن این جمله خنده دوستان خبرنگار فضا را پر کرد.

خبرنگاران هم برای مصاحبه با مدیران  منتظر حضور بودند که ناگهان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستی برای ما تکان داد که ببخشید باید در میز خدمت شرکت کنیم!

همکاران نیز با خنده گفتند؛ خدمت صاحب الزمان عج باشید.

خانم عظیمی هم با یک پیش خبر به استقبال جشنواره رفت، نداشتن یک دوربین مناسب برای خبرگزاری بسیج و روابط عمومی معضل همیشگی برنامه برای پوشش بود، چگینی با گوشی موبایل به شکار لحظه ها و تصویر برداری از عکاسی جمعیت حاضر بود.

خانم عظیمی با جدیت اخبار را در سامانه بارگذاری و به سرعت در گروههای خبری ارسال می کردند.

دادستان قزوین با حضور بدون تشریفات در جشنواره ابوذر نشان داد که علاقه زیادی به ارتباط سالم با فضای رسانه دارد، با گرمی و روی باز به سوالات پاسخ می دادند. 

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز با خبرنگار مخصوص وارد مراسم شد،سردار نقدی با همراهان وارد سالن شد که با خوش آمدگویی محمد کشاورز و قربانی مواجه شد و در کنار احوال پرسی یک عکس یادگاری با سورنا چگینی بسیجی خردسال گرفتند.

استاندار زاهدی  و هیات همراه با حضور خود وزنه مراسم را سنگین تر کرده بودند و تعداد شرکت کنندگان بیش از ۲۲۵نفر بود.

شهسواری از بسیج هنرمندان با یک استند آپ کمدی در مورد انتقاد و خبرنگاران چند لحظه ای باعث خنده حاضرین شد که در میان کارشان کنایه هایی به خبرنگاران و مدیران وارد می کردند.

بهمن طاهرخانی و زرآبادی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در مراسم حضور یافتند.

تصویربردار صدا و سیما به خاطر تردد بنده در جلوی دوربین هم با خنده گفت: آقای محترم چرا مثل پیام بازرگانی شدی! بخشی هم مسئول صدا و تصویر مراسم‌ بودند و به خوبی کارشان را انجام دادند.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها