در مراسمی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حاج نوروزی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۶۰۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به پاسداران و مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: اولویت‌های کاری ما توسط ایشان بیان‌شده است و باید این اولویت را پیگیری کنیم.
وی افزود: برای حراست از حرکت انقلاب و پیشرفت آن باید تکامل درونی و پیش‌روندگی سپاه و بسیج انجام شود و باید در این زمینه با جدیت تلاش کنیم و راهبردهای انقلاب را تبیین کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: باید ثمرات این انقلاب را باحالت مقایسه‌ای و از نگاه دیگران برای نسل جوان و آحاد مردم بازگو کنیم.
وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که مشکلات بر روی ما اثر بگذارد و باید مراقب باشیم که سایش اعتقادی پیدا نکنیم و همه اقشار بسیج را در این زمینه در نظر داشته باشیم.
در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قره چاهی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حاج نوروزی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات